مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: باشگاههای ورزشی غیرمجاز با هماهنگی نیروی انتظامی به زودی پلمپ می شوند.
کد خبر: ۵۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۰ 23 June 2015

به گزارش خبرنگارما ، سید محمد شروین اسبقیان در جلسه کمیته سلامت و نظارت بر اماکن ورزشی گفت : توجه به وضعیت باشگاه های ورزشی و نظارت و بازرسی بیشتر از این اماکن موجب می شود افراد بیشتری به ورزش علاقه نشان دهند و همین امر متضمن سلامت اقشار مختلف جامعه است.

وی به خطرات استفاده از مواد نیروزا و مکمل های غیر قانونی اشاره کرد و گفت:با توجه به اهمیتی که شهروندان به سلامت خود می دهند نصب تبلیغات و پیامدهای هشدار دهنده در باشگاه های ورزشی، استفاده از این گونه مواد خطرناک را کاهش می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی بیان کرد:باشگاه ها به عنوان مکان های امن که باعث ایجاد شور و نشاط در افراد می شوند یکی از مهم ترین بخش های ورزش هستند از این رو باید نظارت لازم برنحوه عملکرد آنها انجام شود و در ایام ماه مبارک رمضان و خصوصا بعد از افطار نظارت بر سالنها و استخرها تشدید خواهدشد چرا که به سلامتی مردم در اماکن ورزشی اهمیت می دهیم.

اسبقیان افزود: با توجه به اهمیت این موضوع ، بازرسی از باشگاه های ورزشی به صورت مستمر و با قوت دنبال می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : دریچه ورود داروها، مکمل ها و مواد مخدر به باشگاهها بسته خواهند شد و با باشگاههای متخلف با شدت برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد:فقط داروخانه مجوز ارائه مکمل ها و داروهای ورزشی را دارند و درصورت ارائه این مواد در باشگاه های ورزشی با متخلفان طبق قانون رفتار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت:در شهرستان تبریز در سال 1394 بیش از 70 مورد اخطار به اماکن ورزشی داده شده است که از 35 مورد تعهد کتبی و محضری گرفته شده تا بر اساس زمان درخواستی رفع مشکل نماید ولی درخواست 12 پلمپ به اداره اماکن ورزشی نیروی انتظامی ارسال شده است که به زودی اقدامات بسته شدن باشگاه انجام خواهد گرفت.

وی در این نشست خواستار برگزاری نشست بررسی آیین نامه تاسیس و مجوز مدارس فوتبال و جمع بندی تمامی بازرسی در حراست اداره کل شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
یه فرصت باید به باشگاه های داده بشه باشگاه هارو بدون اخطار قبلی پلمپ کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :