یحیی و تیمش امروز با یک استراتژی خاص در همه بازی ها ظاهر می شوند و باید تراکتور بازی بن بست ها یک پلن B و حتی C داشته باشند تا بتوانند در بن بست ها به پیروزی برسند.
کد خبر: ۵۱۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 31 October 2017
این که این روزها تراکتورسازی درگیر مشکلات مالی و حتی اداری تا حدودی لاینحلی است کسی منکر آن نیست و نباید هم این مسائل را بر روی بازی تراکتورسازی بی تاثیر دانست.
 
اما نتیجه ای که امروز شاگردان یحی گرفتند بیش از آنکه به باد ورزشگاه و حکم فدراسون آسیا و .. مربوط باشد به بسته بودن دست یحیی برای تغییر تاکتیک و طراحی پلن بازی باشد.
 
یحیی و تیمش امروز با یک استراتژی خاص در همه بازی ها ظاهر می شوند و باید تراکتور بازی بن بست ها یک پلن B و حتی C داشته باشند تا بتوانند در بن بست ها به پیروزی برسند.
بازی در نیمه اول پائین تر از حد انتظار تراکتورسازی و حتی خود ذوب اهن بود . تیمی که در این لیگ تا کنون 7 تساوی را دست کرده است. این یعنی اینکه ذوب آهن فقط تلاش کرده است تا گل نخورد و بر روی استحامات دفاعی خود کار کرده است و حرفی در حمله کردن ندارد.
 
اما این ها سبب نشد تا یحیی در ارنج تیم خود حملات پی در پی را در دستور کار قرار دهد.
البته اگر نبود بازی استقامتی برخی از ستارگان تیم مانند ایران پوریان و یا شروع های دروازه ای گروسیان احتمالا نتیجه بازی به  ضرر تراکتور هم تمام می شد.
 
آنچه در بازی امروز شاهد نبودیم بازی زیبا بود. بازی ای که در وسط میدان تعریف نمی شدو این دروازه بان تیم بود که بازیسازی می کرد .یعنی دروازه به دروازه. البته ضعف عملکرد آزادی در استفاده از تک موقعیتها نیز سبب شد تا یحیی او را تعویض کند اما تعویض گل محمدی هم چندان به یاری تیم نیامد.
 
البته از ضعف در دفاع چپ تراکتور هم نباید غافل شد. جا ماندن ها متعددی که در این خط تراکتور دچارش بود می تواند در برابر تیم های قدرتمندی چون سپاهان کار دست تراکتور دهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار