شنیده می‌شود محرومیت کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی از سوی کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال، بخشیده شده است.
کد خبر: ۵۱۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 01 November 2017
به گزارش تابناک تبریز،گفته می‌شود مهدی کیانی که از سوی کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال محروم شده بود، دیگر مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و می‌تواند در دیدار هفته دوازدهم تراکتورسازی و سپاهان به میدان برود.
 
مهدی کیانی بازیکن باتجربه تراکتورسازی که چندی قبل به خاطر شوخی عجیبش با عارف آغاسی و بریده شدن دست این بازیکن با چاقو دو ماه از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود، مشکلی برای همراهی تراکتور ندارد.
 
بعد از نامه نگاری های صورت گرفته بین مسئولان باشگاه تراکتورسازی و فدارسیون فوتبال کشورمان، کاپیتان اول تیم فوتبال تراکتورسازی می تواند در هفته دوازدهم لیگ برتر، تیمش را همراهی کند ضمن اینکه تا این لحظه هم نامه رسمی از سوی مسئولان کمیته اخلاق یا فدارسیون فوتبال نسبت به این موضوع، به باشگاه تراگفتنی است تیم فوتبال تراکتورسازی از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، (دوشنبه) ۲۹ آبان میهمان تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهد بود.کتورسازی ارسال نشده است. شنیده ها حاکی از بخشیده شدن محرومیت کاپیتان تیم تراکتورسازی است.
 
 
گفتنی است تیم فوتبال تراکتورسازی از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، (دوشنبه) ۲۹ آبان میهمان تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار