هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال
هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ امروز (سه‌شنبه) با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در این هفته تیم‌های تبریزی بازهم هفته ناکامی را تجربه کردند.
کد خبر: ۵۲۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 14 November 2017

شهرداری تبریز صفر – خونه به خونه صف


دیدار شهرداری تبریز با شاگردان نکونام برنده ای نداشت و تلاش این دو تیم در 90 دقیقه بدون گل به اتمام رسید.

 شهرداری تبریز که با 7 امتیاز جایگاه مناسبی در انتهای جدول ندارد نیز می توانست با استفاده از امتیاز این دیدار خانگی اختلاف خود با تیم های دیگر در انتهای جدول را کاهش دهد؛ اما به تک امتیاز این دیدار بسنده کرد تا همچنان در رده ماقبل پایانی حضور داشته باشد.

 ماشین بازهم شکست خورد
 
مس کرمان توانست در اولین دیدار هفته جدید لیگ دسته یک حریف خود را شکست دهد. نارنجی پوشان کرمانی که در این دیدار میزبان ماشین سازی تبریز بودند موفق شدند با یک گل، برنده زمین مسابقه را ترک کنند.


نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید؛ اما در نیمه دوم مقداد اکبرخواه موفق شد دقیقه 70 دروازه ماشین سازی را باز کند و این دیدار در نهایت با همین یک گل به پایان رسید تا مس کرمان با پیروزی این دیدار را ترک کند.


ماشین سازی تبریز اما در ادامه نتایج بد خود با 13 امتیاز در رده های پایینی جدول باقی ماند و نتوانست اختلاف خود با تیم های مدعی و بالانشین را کم کند تا خطیبی همچنان به دنبال نتیجه گیری در هفته های پیش رو باشد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :