مدیر درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی به بحث ادغام درمان تامین اجتماعی در بحث بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: بحث ادغام درمان تآمین اجتماعی بسیار حساس است چرا که تنها با یک رأی از ادغام آن جلوگیری شد و در واقع باید گفت هنوز خطر رفع نشده است.
کد خبر: ۵۲۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 16 November 2017
محمد نیکنامی عصر امروز در نشست هماهنگی گردهمایی کارگران آذربایجان‌شرقی در دفاع از قانون کار که با حضور  نمایندگان تشکل‌های کارگری  انجمن‌های صنفی، شوراهای اسلامی کار، انجمن‌های اسلامی و فعالان جامعه کارگری  و بازنشستگان استان در محل خانه  کارگر تبریز برپا شد، با قدردانی از تلاش‌های تشکل‌های کارگری به ویژه دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در دفاع از منافع سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: فعالیت‌های تامین اجتماعی زمانی که وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بود در بخش درمان نمود چندانی نداشت اما از زمانی که تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت فعالیت های آن در این حوزه چشمگیر بوده و رضایتمندی قابل توجهی را با سایر بخش ها از خود نشان داده است.

وی به بحث ادغام درمان تامین اجتماعی در بحث بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: بحث ادغام درمان تآمین اجتماعی بسیار حساس است چرا که تنها با یک رأی از ادغام  آن جلوگیری شد و در واقع باید گفت هنوز خطر رفع نشده است.

وی با بیان اینکه برداشت‌های متفاوتی نسبت به بحث بیمه سلامت وجود دارد گفت: عده ای می گویند بیمه ها در هم ادغام شوند و برخی معتقدند بجای ادغام  قوانین یکسان در بیمه ها اجرایی شوند.

نیکنامی با انتقاد از عدم همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با مدیریت درمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در همین بحث بیمارستان 327 تختخوابی که مصوبه هیئت دولت بوده هنوز موافقت اصولی آن را صادر نکرده‌اند و شاهد بودید که در تعین محل احداث این بیمارستان مدت‌های زیادی بلاتکلیفی داشتیم علاوه بر آن در خصوص صدور مجوز درمانگاه های تامین اجتماعی نیز با عدم همکاری روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به وضعیت مناسب درمان تامین اجتماعی گفت: علاوه بر آنکه خدمات تأمین اجتماعی در بخش درمان مستقیم بسیار مناسب بوده   در بخش درمان غیرمستقیم نیز به لحاظ پرداختی ها نیز از بخش دولتی جلو هستیم./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار