استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بیمارستان خیریه 550 تختخوابی مردانی آذر تبریز در سال 98 به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۲۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 18 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، مجید خدابخش در حاشیه بازدید خود از بیمارستان 550 تختخوابی زهرا مردانی آذر تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند خانواده مردانی آذر در احداث چندین مدرسه و آغاز ساخت یک بیمارستان در تبریز اظهار داشت: اینکه انسان بتواند از اموال و دارایی‌های خود به نفع جامعه بگذرد و خیر باشد، کار بسیار خوب و با ارزشی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مراحل ساخت و ساز این بیمارستان گفت: خیر محترم برای ساخت این بیمارستان، بیش از 100 میلیارد تومان هزینه کرده است و در ماه‌های آتی عملیات مربوط به ساختمان آن به اتمام می‌رسد.

به گفته وی، تجهیز این بیمارستان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی تبریز است و شهرداری تبریز، زمین این بیمارستان را در اختیار خیر قرار داده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مشکلات فعلی این بیمارستان مربوط به تاسیساتی همچون آب، برق، گاز و .. است که با کمک شهرداری تبریز رفع خواهد شد.

خدابخش از ساخت خوابگاهی به ظرفیت 12 نفر مختص همراهان بیمار در بیمارستان مردانی آذر تبریز خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم در سال 98 بتوانیم این بیمارستان را به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار داده و به مردم استان تقدیم کنیم.

وی تصریح کرد: خیرین، قهرمانان و نخبگان واقعی استان هستند و ورود خیرین به حوزه سلامت در کنار سایر حوزه‌ها، نوید بخش است و امیدواریم حضور و مشارکت خیرین در رفع مشکلات جامعه با اقداماتی همچون احداث مدرسه و بیمارستان افزایش یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار