پیش بازی سپاهان - تراکتورسازی
دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز، فردا در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۲۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 18 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز،  فردا در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.

هفته دوازدهم لیگ برتر

سپاهان - تراکتورسازی

دوشنبه 29 آبان ساعت 14:45

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: محمدرضا اکبریان - هادی طوسی - علی اکبر نوری - محمد ملکی - ناظر: محمدعلی فروغی 
 
در یکی از حساس ترین دیدار های هفته دوازدهم فوتبال ایران، دو تیم پر هوادار شهرستانی فوتبال ایران، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. 

تیم فوتبال سپاهان که با کرانچار کروات نتوانسته نتایج خوبی بگیرد در حال حاضر با 11 امتیاز در جایگاه چهاردهم رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و میانگین کمتر از یک امتیاز برای رکوردار قهرمانی لیگ برتر نتایج ضعیفی بشمار می رود. سپاهان در رقابتی جالب نتوانست مجوز حرفه ای بودن را کسب کند باید بقه مصاف تراکتورسازی حرفه ای برود که این فصل در آسیا بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال تراکتور سازی که فصل پرفراز و نشیبی را دنبال میکند، یه تازگی توانست با شکست سایپا فقهرمان جام شهدا شده و با روحیه ای مضاعف پای به عرصه لیگ برتر می گذارد.

 تنها دغدغه ی یحیی گل محمدی برای این بازی رسیدن کیانی با بخشش کمیته اخلاق است تا بتواند از کاپیتان خود در این دیدار بهره ببرد.

پیروزی تراکتور در این دیدار مهم می تواند تراکتور را 15 امتیازی کند و چند رتبه ای را در جدول صعود دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :