شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: این اطمینان را می‌دهیم که روزمرگی، جایی در برنامه‌های چهار سال آینده، نخواهد داشت و دوره آتی، دوره متفاوتی در مدیریت شهری خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 19 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، ایرج‌ شهین‌باهر در مراسم معارفه و تکریم شهرداران جدید و سابق منطقه ۲  اظهار داشت: در دوره جدید باید از شعارگرایی پرهیز کرده و در مسیر عمل گام برداریم. در این راه، از همکاری با مدیران توانمند و دلسوز استقبال می‌کنیم، در غیر این صورت، همان‌طور که پیش‌تر نیز عنوان کرده‌ایم با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ایم.

وی اضافه کرد: در چهار سال آینده، در یک فضای بی‌تعارف همکاری خواهیم کرد و از تمام عوامل می خواهیم در این راه، اصول خدمت را رعایت کنند.

شهردار تبریز با قدردانی از تلاش های شهردار سابق منطقه ۲ خاطرنشان کرد: باید ملکه ذهن خود کنیم که این چهار سال، متفاوت از گذشته خواهد بود؛ حضور جناب آقای مهندس موسایی در جایگاه قائم‌مقامی، این فرصت را ایجاد کرده که به دور از روزمرگی، فعالیت کنیم.

شهین‌باهر یادآور شد:  ایشان از مدیران تاثیرگذار شهرداری است و  در دوره‌ای در منطقه ۲ حضور یافت که این منطقه، از مناطق مشکل‌دار شهر بود، اما در کمال آرامش وظایف خود را انجام داد و عملکردشان برای مردم، شهرداری و شورا بازخورد مثبت داشته‌است.

وی با بیان این‌که ارتقا و تغییر لازمه مدیریت است، اظهار داشت: تغییر مدیریتی، می‌تواند نقش مکمل داشته‌باشد و از شهردار جدید منطقه می خواهیم اتفاقات خوب این منطقه را با تلاش بیشتر، ادامه دهد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که اولین تغییرات مدیریتی شهرداری، حامل پیغام بوده‌است، گفت: سعی کردیم با ایجاد تغییرات جدید، این اطمینان را به مردم بدهیم که پاکدستی، شایسته‌سالاری و تخصص، معیارهای اصلی انتخاب مدیران در شهرداری است.

شهین‌باهر اظهار داشت: اگر عملکردمان مثبت باشد، خروجی اقدامات‌مان با رضایت مردم همراه خواهدبود.

وی با اشاره به این که مسیرمان، مسیر تشویق است نه برخورد قهری، گفت: مدیرانی که تلاش کنند و توانمند و پاکدست و دلسوز باشند قطعاً شایسته ارتقا خواهد بود.

شهردار تبریز در پایان این مراسم، از تلاش های رسول موسایی قدردانی کرده و باقر خوشنواز را به عنوان شهردار منطقه ۲ تبریز معرفی کرد.

تخصص و پاکدستی، اولویت اول تغییرات مدیریتی است

شهریارنیوز: شهردار تبریز تخصص و پاکدستی را اولویت اول تغییرات مدیریتی شهرداری تبریز خواند و افزود: مردم باید باور کنند که بدنه شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کند.

 شهردار تبریز تخصص و پاکدستی را اولویت اول تغییرات مدیریتی شهرداری  تبریز خواند و افزود: مردم باید باور کنند که بدنه شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کند.

 ایرج شهین باهر؛ در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 10 با اشاره وظایف اصلی و قانونی شهرداری خاطرنشان کرد: طبق قانون، شهرداری ها وظایف مصوب بسیاری را برعهده دارند؛ اما در برخی موارد شاهد هستیم شهرداری از برخی وظایف اصلی خود غافل شده وظایف سایر سازمان های متولی را نیز عهده دار می شود.

وی یادآور شد: این موضوع باید در سال های آتی مورد توجه قرار گیرد که اولویت اصلی ما وظایف قانونی شهرداری است و در گام بعدی در صورت امکان می توانیم معین و همراه نهادهای دیگر باشیم.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت توسعه متوازن شهری یادآور شد: مناطق کم‌برخوردار باید بر اساس توسعه متوازن شهری و کمک سایر مناطق، به امکانات شهری و رفاهی  قابل قبول دسترسی داشته باشند.

گفتنی است شهردار تبریز در پایان این مراسم رسول وظیفه شناس را به عنوان شهردار منطقه 10 معرفی و از زحمات باقر خوشنواز قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار