کد خبر: ۵۲۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 20 November 2017
 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:موقعیت‌های تیمش در بازی مقابل سپاهان اصفهان بیشتر از شاگردان کرانچار بوده است.
گل محمدی:گل‌های سپاهان روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود
به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از شکست 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. اگر به موقعیت‌های به‌دست آمده برای دو تیم نگاه کنیم، می‌بینیم که موقعیت‌های ما بیشتر بود. گل‌های سپاهان روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود.

یحیی گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تیم سپاهان انگیزه زیادی برای پیروزی داشت و زحمت زیادی کشیدند، بچه‌های ما تلاش زیادی کردند اما بضاعت ما خیلی محدود بود، با توجه به اینکه بازیکنان زیادی نداشتیم از موقعیت‌هایمان نتوانستیم استفاده کنیم. تیم تراکتورسازی موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد اما نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه تراکتورسازی موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد اما خطرناک نبود و دلیل این موضوع چه بود؟ گفت: تیم‌ها حتماً از لحاظ تاکتیکی چیده می‌شوند که موقعیت ایجاد می‌کنند، ما هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و موقعیت ما بهتر از حریف بود، محمد ابراهیمی در این بازی به دلیل مصدومیت فیکس بازی نکرد، در واقع ۲ تا ۳ بازیکن ما به زور آمپول بازی کردند. 

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: آنها یک پنالتی گرفتند، یک شوت زدند و یک حرکت انفرادی ساسان انصاری بود، خیلی نتیجه جای توجیه ندارد که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم، اگر موقعیت‌های ما به گل می‌رسید بعید می‌دانم نتایج این طور می‌شد. ما قبل از اینکه به نیم‌فصل برسیم ۳ بازی حساس پیش رو داریم، تمرکز ما روی این بازی‌هاست. چیزی که باید روی آن تمرکز داشته باشیم ۳ بازی پیش‌رو است. سعی می‌کنیم با تمام قوا برای گرفتن نتیجه خوب به زمین برویم. برای نیم‌فصل مشکلاتی داریم که باید آن را حل کنیم، نیم‌فصل فرصت خوبی داریم، باید به این ۳ بازی فکر کنیم نه اینکه به نیم‌فصل.

وی در مورد داوری امروز گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری زیاد صحبت کنم،یکسری تصمیماتی که اکبری گرفت تأثیرگذار بود، روی پنالتی و اخراج بازیکن ما تصمیمات تأثیرگذار بود، در کل نمی‌خواهم زیاد در مورد داوری صحبت کنم و ذهن داوران به تیم ما منفی شود اما داوران می‌توانستند در چند صحنه تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار