ایسنا:باشگاه تراکتورسازی تبریز با درخواست نامه‌ای از سازمان لیگ خواست تا سهمیه این تیم برای جذب بازیکن جدید را به بیش از ۶ بازیکن ارتقا دهد.
کد خبر: ۵۳۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 28 November 2017
با شروع شدن فصل نقل‌ و انتقالات محرومیت باشگاه تراکتورسازی از دو پنجره نقل‌ و انتقالات تمام می‌شود و این تیم می‌تواند پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بازیکنان جوان و کم تجربه، بازیکنانی را که نیاز دارد جذب کند.

تراکتورسازان که پتانسیل‌ خوبی برای جذب بازیکنان مطرح دارند، می‌توانند علاوه بر به خدمت گرفتن بازیکنانی با سطح کیفی بالا، بازیکنان سرباز دیگر تیم‌ها را نیز به خدمت بگیرند.

اکنون صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن ستاره‌های تیم‌های پرسپولیس، ذوب آهن و سایپا یعنی علیرضا بیرانوند، احسان پهلوان و مهدی ترابی به این تیم به گوش می‌رسد. البته محمودی سرپرست تراکتورسازان در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرده بود که تا زمان آغاز فصل نقل‌ و انتقالات با هیچ بازیکنی مذاکره نخواهند کرد و جذب بازیکنان نیز بستگی به نظر یحیی گل محمدی دارد.

این شایعات بازیکنان نامبرده را وارد حاشیه کرده است به گونه‌ای که بیرانوند مقابل هواداران پرسپولیس قرار گرفت و هم‌چنین حاشیه‌هایی نیز برای  احسان پهلوان و رابطه او با امیر قلعه‌نویی به وجود آمده است. تراکتورسازان تبریز که در فصل‌های گذشته اقدام به جذب بازیکنان سرباز می‌کردند، حساب ویژه‌ای روی این بازیکنان باز کرده‌اند. البته روند جذب بازیکن سرباز در فصل گذشته خوش یمن نبوده و آن‌ها پس از جذب عالیشاه و نوراللهی از پرسپولیس متوجه شدند که از دو پنجره نقل‌ و انتقالاتی محروم هستند.

محمدجواد پاینده، مدیر روبط عمومی و مدیر رسانه‌یی تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد: با توجه به حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران و هم‌چنین با توجه به محرومیت تراکتورسازی از دو پنجره نقل‌ و انتقالاتی و امکان استفاده حریفان آسیایی تراکتورسازی از بودجه‌های میلیون دلاری نامه‌ای را هفته‌ گذشته به سازمان لیگ ارسال کردیم که در آن از مدیران این سازمان درخواست کردیم با توجه به موارد ذکر شده درخواست مساعدت و همکاری ما را جهت جذب بیش از شش بازیکن بپذیرند. مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال مساعدت خوبی با تراکتورسازی داشته‌اند و همواره از نمایندگان ایران در آسیا حمایت کرده‌اند.

او ادامه‌ داد: مشکلی که امروز برای تراکتورسازی به وجود آمده است، در آینده برای سایر باشگاه‌های دیگر نیز به وجود خواهد آمد. اگر چنین مساعدتی صورت بگیرد می‌تواند علاوه بر تراکتورسازی به نفع سایر باشگاه‌های ایرانی نیز باشد، زیرا بسیاری از باشگاه‌های ایرانی در خطر چنین محرومیت‌هایی وجود دارند. در نامه ما به سازمان لیگ تعداد مطرح نشده اما خواسته ما این است که بتوانیم از سهمیه‌ای که دو پنجره نقل و انتقالاتی از آن محروم بودیم، استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :