یک جنجال دیگر در لیگ برتر والیبال
ورزش3:یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال نیمه کاره ماند تا سرنوشت مبهمی داشته باشد.
کد خبر: ۵۳۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 30 November 2017
در حالی که حساس ترین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال روز گذشته در تهران میان ۲ تیم بدون باخت این فصل یعنی بانک سرمایه و شهرداری تبریز برگزار می شد؛ در ارومیه هم یکی از بازی های حساس میان پیکان و شهرداری ارومیه در حال انجام بود.


در حالی که ۲ تیم هر کدام ۲ ست را به سود خود تمام کرده بودند و ست پایانی در جریان بود، بازیکنان و مربیان ۲ تیم اعتراض شدیدی به تصمیمات داور داشتند.
از سوی دیگر شعارهای هواداران ارومیه ای به مذاق بازیکنان پیکان خوش نیامد و واکنش فرهاد نظری افشار و چند بازیکن دیگر جنجال ها را افزایش داد.


در حالی که بازی با نتیجه ۹ بر ۷ پیش می رفت، روی امتیازی که داور به شهرداری ارومیه داد، پیمان اکبری و شاگردانش شدیدا معترض شدند. این اتفاق سکوها را بار دیگر ملتهب کرد. برای دقایقی بازیکنان و مربیان ۲ تیم وسط زمین بودند و اعتراض های سعید معروف کاپیتان پیکان نیز در نوع خود جالب توجه بود.


در نهایت بعد از دقایقی داور بازی تصمیم گرفت از صندلی خود پایین بیاید و بدون اینکه بازی به اتمام رسیده باشد، اقدام به ترک سالن کرد.


باید دید کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای این بازی جنجالی چه نتیجه ای را در نظر می گیرد. البته در سال های گذشته هم نظیر چنین اتفاقاتی در لیگ برتر والیبال رخ داده بود.


شاید نکته قابل تامل جنجال و درگیری سعید معروف در شهر خودش بود. او حتی یک سال هم در شهرداری ارومیه به میدان رفت و از محبوبیت بالایی در این شهر برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار