شهین باهر با ابلاغ بخشنامه ای دستور داد تا قراردادهای بالای ۱۰۰ میلیون تومان از پورتال عمومی منعکس گردد برای درک اهمیت این موضوع ،از ابعاد مختلفی میتوانیم آنرا بررسی نمایبم. یکی از مهمترین محورها، همانا بازگردادندن اعتماد عمومی به این نهاد خدمت گذار است
کد خبر: ۵۳۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 01 December 2017
نشاط و طراوت انقلاب اسلامی مرهون همراهی مردم است و این همراهی با وجود اعتماد مردم به مسئولان قوت می گیرد؛ شفاف سازی و ایجاد اتاق های شیشه ای در جهت افزایش اعتماد مردم به نظام تاثیر بسزایی خواهد داشت.

همگرایی مردم با سازمانها به عنوان سرمایه سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است، کار در اتاق های شیشه ای و عملکردهای بدون استتار از طرف مدیران و مسئولان و گزارش آن به شهروندان، حق مردم است که تا به امروز به ورطه فراموشی سپرده شده بود؛ استمرار این حرکت بزرگ، باز شدن فضایی جدید از عملکردها و حتی نظارت ها را به دنبال خواهد داشت.
 گسترش حیطه خدمت‌رسانی به مردمنیازمند وجود چشم بینایی است که به‌طور مداوم، نسبت به پیگیری حرکت درست ساختارها در مجرای قانونی، نظارت کند .
در این میان  و همچنین کاهش فاصله بین انچه مردم از دور تماشا  می کنند و انچه مسئولان عملا انجام میدهند می باعث افزایش اعتماد مردم می شود.
با این حال تصمیم شهردار برای به معرض نماش گذاشتن ریز قراردادهای این نهاد، نقس مهمی در شفافیت عملکرد شهرداری خواهد داشت.
متاسفانه عملکرد دوره قبل شهرداری ، سبب شد تا دیوار بی اعتمادی به این نهاد. به میزان زیادی افزایش داشته باشد اما این اقدام تحسین برانگیز شهین باهر گامی در راستای ترمیم این اعتماد قابل تحلیل است


برچسب ها: شهردار ، شهین باهر ، 2018
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :