استاندار آذربایجان شرقی در مراسم معارفه پنجاه ششمین شهردار تبریز:
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رویکرد فرهنگی و اجتماعی فعالیت های شهرداری تبریز، جهت پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۵۳۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 03 December 2017
مجید خدابخش در مراسم معارفه پنجاه و ششمین شهردار تبریز، یادآور شد: «تبریز 2018» به مسئولیت شهرداری تبریز، رویکرد فرهنگی و اجتماعی داده است و تبریز نیز به عنوان شهری که اولین‌های فرهنگ و هنر و تمدن را دارد، در همین جایگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: اصلی ترین رویکرد 2018، رویکرد فرهنگی است. ظرفیت‌های فرهنگی این رویداد مهم باید  در کنار اقدامات عمرانی و ساختاری که از اولویت‌های شهرداری تبریز است باید مورد توجه قرار بگیرد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: باید تلاش کنیم و چهره جدیدی از منظر فرهنگ و تمدن تبریز به جهان اسلام و سایر گردشگران، ارائه دهیم.
خدابخش با اشاره به مبعث پیامبر اکرم اسلام، خاطرنشان کرد:  پیامبر اکرم، منبع لایزال اخلاق است؛ این حُسن آغاز را باید قدر بدانیم، و تلاش کنیم با تکیه بر آموزه های دینی شهری پیشرفته بسازیم.
وی اظهار کرد: حوزه فرهنگ و رویداد فرهنگی باید اصل برنامه های شهرداری تبریز و  اعضای شورای شهر باشد و اگر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی معرفی شده مشخص است که پتانسیلی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار