امام جمعه تبریز:
اولين جلسه سياستگذاري و برنامه ريزي بزرگداشت نهم دي و ایام الله دهه فجر دوشنبه 13آذر در محل بيت نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه معزز تبريز برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 04 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، امام جمعه تبریز با تبریک هفته وحدت و روز دانشجو، خاطرنشان کرد: در حادثه تاریخی سال ۳۲ ، ۳ دانشجو به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شدند ؛ این روز را گرامی می داریم.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: اگر بیشتر بررسی کنیم که چرا فرهنگ عاشورا تا به امروز زنده مانده است، دلیل ان تکرار این حادثه در طول سال هاست و همه نسل ها با این واقعه معنوس می شوند.

وی اضافه کرد: ایام الله نیز به مانند این است، باید در همه سال ها تکرار شود تا این که در یادها زنده بماند و نسل های اینده نیز از اهمیت این روزها اگاه شوند

امام جمعه تبریز تاکید کرد: در هیچ کشوری دیده نشده است که سالروزهای استقلال کشورها با حضور مردم انجام گیرد به جز ایران؛ مردم ایران با این که مشکلاتی در زندگی خود دارند با اصل نظام موافق هستند

وی اذعان کرد: مردم ممکن است به نحوه ی برخورد مسئولین اشکال داشته باشند؛ ممکن است به پاسخگویی مسئولین اشکال داشته باشند، اما با ماهیت نظام مخالف نیستند.
حجه الاسلام هاشم تاکید کرد: حادثه ۹ دی یک روز تاریخی است و نباید فراموش شود، چرا که دشمنان نظام برنامه ریزی کرده بودند که نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

وی اضافه کرد: قبل از حادثه ۸۸ اوباما  به مقام معظم رهبری در نامه ای نوشته بود که ایران باید وارد مسائل منطقه ای شود تا مشکلات را حل کند، اما با به وجود امدن فتنه ۸۸ این موضوع فراموش شد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: ۹ دی باعث شد همه تفرقه ها از میان برود و همه با وحدت و بصیرت در دفاع از نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند‌.

ایت الله آل هاشم با اشاره به این که در  بازدید از مناطق زلزله زده، کمک های قابل توجه مردمی وجود داشت، افزود، در مناطق زلزله زده از لحاظ امکانات کمبودی به جز کانکس ها دیده نشد و کمک های مردمی برجسته بود.

امام جمعه تبریز در پایان افزود: در روزهای اخیر توطئه های عربستان سعودی برای برنامه ریزی برای ولیعهد تندوری سعودی جهت پادشاهی و یاوه گویی های رئیس جمهور جوان فرانسه و پیروزی جبهه مقاومت باعث شده که ضرورت حضور بیش از بیش مردم در ۹ دی و ۲۲ بهمن احساس می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار