شهردار تبریز عنوان کرد؛
شهردار تبریز گفت: متاسفانه بدمسکنی مشکل یک سوم شهروندان تبریزی است که نیاز به توجه ویژه دارد زیرا با یک غفلت خسارات جانی و مالی جبران
کد خبر: ۵۳۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 05 December 2017

مهندس ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: با توجه به اینکه شروع کار بنده متقارن با آغاز رویداد تبریز ۲۰۱۸ بود، از این رو تلاش خواهیم کرد کالبد شهر در حوزه گردشگری آماده پذیرایی از گردشگران باشد و برای این منظور برنامه‌ریزی‌های اصولی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اعتلای شاخص‌های زندگی تبریز نیز جزو برنامه‌های بلند مدت در مجموعه شهرداری تبریز خواهد بود، افزود: فضای سبز، ارزش‌های زیست محیطی، فضاهای ورزشی، ترافیک و آلودگی هوا از جمله اولویت‌های بنده خواهند بود زیرا کمبودهایی در این بخش‌ها مشاهده می‌شود.

شهرداری تبریز اذعان داشت: البته گام‌های موثر دیگر نیز در برنامه بلند مدت برای  رفع مشکل بدمسکنی در شهر تبریز برداشته می‌شود و مقدمات این طرح نیز انجام شده است.

وی افزود: متاسفانه بدمسکنی مشکل یک سوم شهروندان تبریزی است که نیاز به توجه ویژه دارد زیرا با یک غفلت خسارات جانی و مالی جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت و البته رفاه حال مردم نیز جزو اولویت‌های شهری است.

‌شهین‌باهر که با فارس گفتگو می‌کرد در ادامه به اهمیت استفاده از تکنولوژی نوین در خدمات شهری اشاره کرد و گفت: این موضوع می‌تواند کمک زیادی در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت داشته باشد ولی نقطه قابل توجه توانایی به اجرا درآوردن طرح است تا بتوانیم سیستم‌های نوین را در رفتار و زندگی مردم جاری ساخت.

وی افزود: برخی رفتارها به عادت تبدیل شده و این باعث می‌شود تا روند استفاده از سیستم‌های تکنولوژی در خدمات شهری کمی زمان ببرد.

شهردار تبریز با تاکید به اینکه از سال‌های قبل شهرداری تبریز سیستم‌های نوین را در مجموعه خود به کار انداخته، بیان کرد: با اطلاع‌رسانی شهروندان را با این پروسه آشنا خواهیم کرد تا روند تبیین سیستم جدید در شهرداری تقویت یابد.

وی خاطرنشان کرد: در سال آتی برنامه مجوز تائید نقشه از طریق سیستم  را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ارباب رجوع می‌تواند بدون مراجعه به شهرداری از طریق سیستم و خدمات الکترونیکی و با ثبت پلاک اقدام به تهیه مجوز تائید نقشه بنماید.

باهر اضافه کرد: به مرور زمان اکثر خدمات شهرداری به صورت سیستمی و الکترونیکی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار