تسنیم:سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از بازی فردا مقابل فولاد به‌عنوان یک بازی باارزش برای تیمش یاد کرد.
کد خبر: ۵۳۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 05 December 2017
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: جا دارد پیشاپیش میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه مردم و مسلمانان تبریک بگویم. ما آخرین بازی نیم‌فصل را در پیش داریم و این بازی، بازی باارزشی برای ماست و اگر بتوانیم سه امتیاز را بگیریم به نیمه بالای جدول صعود می‌کنیم که هدف ما بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت:این بازی مهمی محسوب می‌شود که به دنبال کسب نتیجه مناسب هستیم، فولاد تیم بسیار خوب و سر سختی است.


وی ادامه داد: فولاد بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد. این تیم از مربی خوبی هم بهره می‌برد. قطعاً بازی سختی در پیش خواهیم داشت. با توجه به محرومیت و مصدومیت‌هایی که در طول نیم‌فصل اول داشته‌ایم شرایط تا به حال خوب پیش رفته است. بازیکنان ما به عشق هواداران تا بازی‌ها کم نگذاشته‌اند. همیشه مدیون هواداران تراکتورسازی هستیم و خواهیم بود. ما باید یک نیم‌فصل سخت را به نوعی پشت سر می‌گذاشتیم تا تیم همچنان روی پاهایش بایستد.

سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه با بیان اینکه تراکتورسازان در این مدت بدهی‌های فراوانی به طلبکارانش پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: پرداخت بدهی‌ها باعث شد فشار مالی روی بازیکنان تراکتورسازی هم وجود داشته باشد. بازیکنان ما واقعاً صبوری و مشکلات را تحمل کردند. این بار مشکلات مالی بعد از آجورلو بیشتر از همه روی بازیکنان سنگینی می‌کرد، اما حتی یک بار هم این موضوع را رسانه‌ای نکرده‌ام، چون بازیکنان به مجموعه باشگاه اعتقاد داشتند. جا دارد اینجا یک تشکر ویژه هم از هواداران‌مان داشته باشیم که همیشه ما را حمایت کردند. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم در هفته‌های ابتدایی پس از سه باخت پیاپی تیم را تشویق و از ما حمایت کردند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد لیست مازاد این تیم در نیم‌فصل گفت: اولاً بحث لیست خروجی الان مطرح نیست. من هیچ لیستی به باشگاه ندادم، دغدغه اصلی من بازی با فولاد است. در مورد ورودی و خروجی بعداً می‌شود حرف زد. بعد از بازی فردا، بازیکنانی که در جمع‌مان نیستند مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا جذب بازیکنان از ذوب‌آهن ربطی به‌خاطر حسینی مجتبی حسینی در تراکتورسازی است؟»، تصریح کرد: ما بر اساس تفکرات‌مان بازیکن می‌گیریم، این موضوع ربطی به آقای حسینی ندارد.

گل‌محمدی در ادامه با سوال خبرنگاری مواجه شد که از او پرسید: «آیا قرار است به‌جز پهلوان، مهدی‌زاده و اسماعلی‌فر بازیکنان دیگری هم از ذوب‌آهن به تراکتورسازی بیایند؟»،‌ گفت: در شرایطی نیستیم که بخواهیم به سوال شما جواب بدهیم. فردا بازی حساسی داریم و این درست نیست که آرامش بازیکنان را به هم بریزم. هر بازیکنی می‌داند که در نیم فصل اول چه عملکردی داشته. لیست ما بر اساس عملکرد بازیکنان در نیم‌فصل اول است. برخی از بازیکنان تلاش زیادی کردند که به تیم کمک کنند و در کنار تیم خواهند بود. در مورد این مسائل بعد از بازی فولاد راحت‌تر می‌توان صحبت کرد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد غایبان تیمش برای دیدار مقابل فولاد گفت: امیر نصرآزادانی، فاخر تهامی و عارف آغاسی مصدومان ما هستند. کیانی هم محروم است.

وی با بیان اینکه شناخت خوبی از فولاد خوزستان دارد، یادآور شد: از فولاد شناخت داریم، این تیم بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد که از فرصت‌ها استفاده می‌کنند. آنها بهترین عملکرد را مقابل اشتباهات حریف داشتند. نباید بگذاریم که از اشتباهات ما استفاده کنند. این اشتباهات کار ما را سخت می‌کند. فولاد ضعف‌هایی دارد که در تمرینات روی آنها کار کرده‌ایم.

گل‌محمدی راجع به برنامه تراکتورسازی برای نیم‌فصل گفت: چهارشنبه بازی می‌کنیم، پنجشنبه و جمعه تعطیل هستیم و از شنبه کارمان را شروع می‌کنیم. در نیم‌فصل هم تعطیلی نخواهیم داشت.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاری که از او پرسید: «آیا به خواسته‌های‌تان در تراکتورسازی رسیده‌اید؟»، گفت: ما خودمان (اعضای کادر فنی) 35 درصد از قراردادمان را گرفتیم، هر چه در توان‌مان بود خرج کردیم و شرایط‌مان را همه دیدند. شرایط تراکتورسازی عادی نبود، مخصوصاً اینکه مصدومیت بازیکنان شرایط را سخت و ضربات سنگینی به تیم وارد کرد. با توجه به مشکلات، نتایج تیم بد نبوده است. در این شرایط از نتایج راضی هستم. امیدوارم در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم. قطعاً نیم‌فصل دوم نیم‌فصل بهتری برای ما خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار