در گروه سختی قرار گرفتیم
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا کار دشواری پیش رو دارد.
کد خبر: ۵۳۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 06 December 2017
 یحیی گل‌محمدی درباره قرعه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی این تیم با الجزیره امارات، الاهلی عربستان و برنده بازی الغرافه قطر - پاختاکور ازبکستان، اظهار داشت: گروه سختی است. هم‌گروهی با دو تیم الاهلی و الجزیره می‌تواند کارمان را سخت کند و گروه سختی خواهیم داشت، اما در نیم‌فصل دوم شرایط برای ما خوب خواهد شد. ما تیم را تقویت خواهیم کرد. هواداران تراکتورسازی مطمئن باشند که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی افزود: همانند نیم‌فصل اول به هواداران نیاز داریم. آنها همواره در کنار ما بودند و انرژی مضاعفی به تیم دادند. در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز همانند لیگ چشم انتظار آنها هستیم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و نتایجی در خور نام ایران و تراکتورسازی بگیریم. امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا سربلند باشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی که با «تراکتور تی‌وی» صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: در این یکی دو سال اتفاقات عجیب و غریبی در اطراف تراکتورسازی بود. خروج از این چالش سخت است، اما نشدنی نیست. در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌توانیم با یک بازی‌های خوب، حمایت باشگاه و هواداران، کارهای بزرگی انجام بدهیم و از شأن و شخصیت تراکتورسازی دفاع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار