در شب صعود مقتدرانه لیورپول، ستاره پرتغالی رکوردشکنی کرد و ناپولی حذف شد.
کد خبر: ۵۳۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 07 December 2017
 مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود لیورپول و پورتو، حذف ناپولی و رکوردشکنی کریس رونالدوی پرتغالی به پایان رسید.

 در گروه پنجم، لیورپول با نمایشی برتر در خانه‌اش 7 بر صفر اسپارتاک مسکو را  خرد کرد و جمع  4 انگلیسی دیگر در مرحله حذفی را تکمیل کرد. کوتینیو در دقایق 4 (از روی نقطه پنالتی) و 15، مانه در دقایق 48 و 76، فرمینیو در دقیقه 19،  کوتینیو در دقیقه 50 و صلاح در دقیقه 86  برای لیورپول گل زدند و اسپارتاک را حذف کردند. 

 در دیگر بازی این گروه، سویا با  تساوی یک بریک  مقابل ماریبور حذف شده، جواز صعود را دریافت کرد. در جدول، پس از لیورپول 12 امتیازی، سویای 9 امتیازی به دور بعد رسید و اسپارتاک 6  امتیازی در رده سوم به لیگ اروپا راه یافت.

 در گروه ششم، منچسترسیتی در یک بازی تشریفاتی برای خودش 2 بر یک در خانه شاختاردونتسک شکست خورد و ضمن قبول اولین شکست فصلش، باعث صعود رقیب شد.برنارد در دقیقه 26 و اسمایلی در دقیقه 32 برای شاختار و آگوئرو در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی برای منچسترسیتی  گل زدند.

 ناپولی  در زمین فاینورد از پیش حذف شده 2 بریک شکست خورد  و از دور رقابت‌ها کنار رفت.زلینسکی در دقیقه 2 ناپولی را پیش انداخت اما یورگنسن در دقیقه 33  و جاسته در دقیقه 91 برای فاینورد گل زدند و این تیم را به پیروزی رساندند. ویلنا از فاینورد در دقیقه 84 کارت قرمز گرفت.  با این نتایج، منچسترسیتی 15 و شاختار 12 امتیازی صعود کردند و ناپولی 6 امتیازی به لیگ اروپا رسید.

 در گروه هفتم، پورتو با پیروزی 5 بر 2  خانگی مقابل موناکوی حذف شده به دور بعد رسید.ابوبکر در دقایق 9 و 33، براهیمی در دقیقه 45، تیس در دقیقه 66  و سوارس در دقیقه 88  برای پورتو و گلیک در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی و فالکائو در دقیقه 78  برای موناکو گل زدند. ضمن اینکه گارسیا از پورتو و غزال از موناکو در دقیقه 39 از بازی اخراج شد.

 بشیکتاش که از پیش صعودش را قطعی کرده بود، 2  بر یک  میزبانش، راسنبال لاپیزیگ را برد.نگردو در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی  و تالیسکا در دقیقه 90 برای بشیکتاش و کیتا در دقیقه 87 برای راسنبال گل زدند. ضمن اینکه ایلسانکر از راسنبال در دقیقه 82 اخراج شد. در جدول بشیکتاش 14 و پورتو 10 امتیازی صعود کردند و لاپیزیگ 7 امتیازی به لیگ اروپا رسید.

 در گروه هشتم، رئال مادرید در یک بازی تشریفاتی در خانه‌اش مقابل بوروسیادورتموند به برتری 3 بر 2 رسید. پس از گلزنی مایورال در دقیقه 9، رونالدو در دقیقه 13  گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند تا به اولین زننده گل در هر 6 بازی مرحله گروهی تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود. دورتموند توسط اوبامیانگ در دقایق 43 و 49 بازی را به تساوی کشاند اما قهرمان اروپا به وسیله واسکس در دقیقه 81 برتری 3 بر 2 را به دست آورد. 

 در دیگر بازی این گروه، تاتنهام 3 بر صفر آپوئل نیکوزیا قبرس را برد. یورنته در دقیقه 20، مین در دقیقه 38 و انکودو در دقیقه 80 برای تاتنهام گل زدند. 

 در جدول، تاتنهام 16 و رئال مادریدی 13 امتیازی صعود کردند و دورتموند 2 امتیازی راهی لیگ اروپا شد.؟تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :