استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که مشکل فروش واحد‌های تولیدی با بازاریابی حرفه‌ای مرتفع می‌شود، گفت: کمتر کسی پیدا می شود که همزمان تولید کننده، بازاریاب و فروشنده باشد؛ بنابراین یکی از راه‌های موثر در افزایش تولید حضور بازاریاب‌های حرفه‌ای در کارخانجات است.
کد خبر: ۵۳۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 10 December 2017
مجید خدابخش در جلسه بررسی رفع موانع تولید و اشتغال آذربایجان‌ شرقی که در شهرک صنعتی شهید سلیمی برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی شهید سلیمی با ۶۵۰ واحد تولیدی برای ۳۰ هزار نفر اشتغال فراهم کرده که فرصت بسیار ارزشمندی برای تولید و اشتغال است؛ ضرورت دارد موانع واحدهای مستقر در این شهرک را رفع کنیم.

وی با بیان این‌که لوازم آرایشی و بهداشتی باید یکی از محورهای تولید و اشتغال تعریف شود، عنوان کرد: باتوجه به این‌که صنعت آرایشی و بهداشتی ارزش افزوده بالایی دارد و باتوجه به این‌که لوازم آرایشی موجود در بازار وارداتی است، باید اهتمام ویژه‌ای به سرمایه گذاری و تولید در این صنعت داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که بهره‌وری و صرفه‌جویی در کشور حائز اهمیت است، اضافه کرد: موضوع صرفه‌جویی با نصیحت حل نمی‌شود؛ بلکه باید ساختار مصرف آب، برق و منابع آن در استان به منظور افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف صنایع اصلاح شود.

وی با اشاره به افزایش تعرفه صادرات کالاهای ایرانی به عراق، یادآور شد: افزایش تعرفه صادرات محصولات ایرانی منطقی نیست و بایستی با دیپلماسی این مشکل برطرف شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :