ورزش3:مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای جذب محمد طیبی شرط گذاشته اند.
کد خبر: ۵۳۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 10 December 2017
 محمد طیبی کاپیتان سابق تیم استقلال خوزستان قبل از شروع لیگ هفدهم با پارس جنوبی جم قرارداد امضا کرد و در تمرینات این تیم نیز حضور یافت اما ناگهان با دریافت پیشنهادی از تیم القطر مواجه شد و راه دوحه را در پیش گرفت. طیبی در حالی با القطر قرارداد امضا کرد که قراردادش با پارس جنوبی را فسخ نکرد و همین امر موجب شکایت نماینده جم به فیفا شد.


مسئولان پارس جنوبی از طیبی به فیفا شکایت کردند و مستندات خود را در این خصوص ارائه کردند و حالا منتظر حکم فدراسیون جهانی هستند. شباهت زیاد پرونده طیبی با موضوع طارمی و باشگاه ریزه اسپور ترکیه باعث شده تا خیلی ها بر این تصور باشند که طیبی و القطر با محرومیت سنگینی از سوی فیفا مواجه می شوند.


از این رو به نظر می رسد القطر و طیبی به آخر خط رسیده اند و حالا که نیم فصل رقابت های لیگ ستارگان رسیده این بازیکن ایرانی احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. در این شرایط تراکتورسازی مشتری پر و پا قرص طیبی است و طی صحبت هایی که با این بازیکن صورت گرفته در صورت انجام توافق کامل او نیم فصل دوم را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی سپری خواهد کرد.


البته مسئولان تراکتورسازی در عقد قرارداد با طیبی کمی محتاطانه عمل خواهند کرد و دلیل این مساله هم پرونده این مدافع باتجربه در فیفا است. در صورتی که فیفا قصد محروم کردن طیبی و باشگاه هایی که بعد از پارس جنوبی با آنها قرارداد بسته را داشته باشد، این مساله ممکن است پای تراکتورسازی را نیز را وسط بیاورد و محرومیت هایی برای این باشگاه هم اعمال شود.


از آنجایی که تراکتورسازی به تازگی از محرومیت از نقل و انتقالات رهایی پیدا کرده و به هیچ عنوان دوست ندارد به خاطر جذب طیبی محرومیتی مشابه پرسپولیس را بار دیگر تجربه کند،به طیبی اعلام کرده همه مسئولیت ها درباره عقد قراردادش به عهده خود او است و این بازیکن در صورتی که مشکلات را حل کند با تراکتور قرارداد می بندد.


با این شرایط باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون محمد طیبی و تراکتورسازی رخ خواهد داد و میان این دو طرف قراردادی امضا می شود یا خیر.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار