استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از عملیات اجرایی بزرگراه تبریز-سهند، تأکید کرد که منابع مالی این پروژه هرچه‌سریع‌تر باید تأمین شود تا شاهد بهره‌برداری مردم از این پروژه بسیار مهم و زیربنایی باشیم.
کد خبر: ۵۳۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 10 December 2017
به گزارش تابناک تبریز،مجید خدابخش در این بازدید با اشاره به اینکه 9 کیلومتر از این بزرگراه ۲۹ کیلومتری از سمت شهر جدید سهند آماده شده است، افزود: با توجه به اینکه در سال‌های آینده بیش از 250 هزار نفر در این شهر سکونت خواهند داشت و این شهر بعد از تبریز به دومین شهر بزرگ استان تبدیل خواهد شد، احداث بزرگراه تبریز-سهند اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه جهت اتمام این پروژه، ۱۴۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است، افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، به دنبال جذب مشارکت سرمایه‌گذار هستیم و وزارت راه و شهر سازی نیز در حال توافق با یک سرمایه‌گذار است که امیدواریم با تحقق این امر، شاهد تسریع در اجرای پروژه باشیم.

خدابخش افزود: مدت بهره‌برداری این بزرگراه برای سرمایه‌گذار، 15 سال است و پیش‌بینی می‌کنیم که حداقل تا یک سال و نیم آینده این پروژه راه‌اندازی شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل این پروژه تأمین منابع مالی است، اظهار کرد: اگر این مشکل حل شود، مسائل جزئی قابل حل است.

حبیب زمانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید، با بیان اینکه این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به برودت و سردی هوا عملیات خاکی پروژه انجام می‌شود که با بهبود وضعیت هوا اقدامات ابنیه پروژه ادامه خواهد یافت.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار