ورزش3:تیم تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل 11 بازیکن جدید به خدمت می گیرد.
کد خبر: ۵۳۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 11 December 2017
با وجود اینکه سهمیه هر تیم برای جذب بازیکن در نیم فصل 6 بازیکن است؛ اما تراکتورسازی با توجه به وجود جاهای خالی در لیست خود می تواند تا سقف 11 بازیکن به خدمت بگیرد؛ اتفاقی که به طور کلی ترکیب سرخپوشان تبریزی را دچار تغییراتی خواهد کرد.


شاید برای خیلی ها جالب باشد که تراکتور چگونه می تواند در نیم فصل 11 بازیکن به خدمت بگیرد؛ اما آنها کار غیرقانونی انجام نخواهند داد. براساس قوانین سازمان لیگ اگر هر تیم بازیکن مصدومی در اختیار داشته باشد که ایفمارک تایید کند او نمی تواند تا پایان فصل برای این تیم بازی کند، تیم مذکور می تواند جای آن بازیکن مصدوم بازیکن جدید اضافه کند.


از این رو تراکتورسازان قصد دارند امیر نصرآزادانی و هادی محمدی که رباط صلیبی شان پاره شده را از لیست تیم خارج کنند و به جای آنها بازیکن جدید به خدمت بگیرند.


از این رو هر تیم اگر لیستش جای خالی داشته باشد، 3 بازیکن سهمیه آزاد می تواند به خدمت بگیرد که تراکتورسازی با توجه به وجود جاهای خالی پر تعداد در لیست مشکلی برای جذب این 3 بازیکن نخواهد داشت.


فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با "ورزش سه" این خبر را تایید کرد.


بر این اساس تراکتورسازی در نیم فصل می تواند تا سقف 11 بازیکن جدید به خدمت بگیرد و از این نفرات در نیم فصل دوم بهره ببرد. اتفاقی که ترکیب این تیم را به طور کامل دگرگون خواهد کرد و می تواند روزهای خوبی را برای شاگردان گل محمدی رقم بزند.

  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار