84 درصد مشترکین از خدمات شرکت گاز آذربایجان شرقی رضایت دارند براساس آخرین نتایج بدست آمده از بررسی میزان رضایت مشترکین از خدمات شرکت گاز استان در سال 95، توسط موسسه تحقیقاتی دانشگاه تبریز 84 درصدمشترکین از خدمات ارایه شده شرکت گاز استان رضایت دارند .
کد خبر: ۵۳۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک تبریز ،مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افرود : پروژه افکار سنجی از میزان رضایت ذینفعان هر ساله توسط موسسات تحقیقاتی و علمی استان انجام ومورد پایش قرار می گیرد که این طرح درسال گذشته در 6 حوزه شامل مشترکین ، کارکنان ،مراجعان ،نمایندگان جامعه و پیمانکاران و همسایگان مورد سنجش قرار گرفته است 
سیدرضا توحیدی با اشاره به اینکه رضایت مردمی وظیفه شرکت گاز استان را در ارایه خدمات بهینه دو چندان نموده افزود : مهمترین اصل در حفظ ارزشهای نظام خدمت رسانی و جلب رضایت مردمی انطباق خدمات ارایه شده با سطح نیازهای مردمی و ارتقا و بروز رسانی مستمر فرایندهای اجرایی خواهد بود.

 دکتر توحیدی تصریح کرد :شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با تحت پوشش قرار دادن قریب به یک میلیون پانصد هزار مشترک گاز طبیعی یکی از مهمترین شرکتهای خدمات رسان در سطح کشور بوده و جلب رضایت این حجم از مشترکین مستلزم تلاش جمعی کارکنان خدوم شرکت در ارتقای کم وکیف خدمت رسانی به مردم خواهد بود . 

مدیر عامل شرکت گاز استان افزود : این شرکت همواره  در تلاش است با نهادینه ساختن و شنیدن صدای مشتری نسبت به حفظ و ارتقای جایگاه خود در بین مشترکین بکوشد و با طراحی سیستم های مدیریت نوین و استاندارد سازی سیستم ها و فرآیندها  ، خدمات ارائه شده به مشترکین را توسعه دهد.

وی  در خاتمه با تشکر از تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم شرکت گاز استان اظهار امیدواری نمود این رضایتمندی همچون سال های گذشته در آینده نیز روند رو به رشدی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :