مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین رونمایی از روایت اول فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی گفت: این فیلم مستند امکان انتقال فرهنگ ایثار و شجاعت را به نسل های آینده کشور فراهم می کند.
کد خبر: ۵۳۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، محسن خادم عرب باغی در این آیین تاکید کرد: تبیین و انتقال پیام شهدا به نسل های آینده تکلیف بزرگ ما در قبال نسل جدید است.

وی افزود: ساخت فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی نیز بر اساس همین تکلیف و معرفی ابعاد شخصیتی و زندگانی شهید عبدالهی تهیه شده است.

عرب باغی تصریح کرد: شهید حاج عباس عبدالهی از نظر شجاعت و ایثار، زبانزد خاص و عام بود و روحیه خستگی ناپذیری این شهید والامقام، تا زمان شهادت همراه ایشان بود.

وی با بیان اینکه شناخت سیره شهدا یکی از نیازهای مهم جامعه امروزی است، افزود: استقلال کشور و حضور سرافرازانه مسئولان در محافل بین المللی مدیون خون شهداست و جایگاه قدرتمندانه امروز ایران در سایه شهدا به وجود آمده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، رمز جاودانگی شهید حاج عباس عبدالهی را حرکت در راه ائمه اطهار (ع) عنوان کرد و گفت: ایشان نمونه بارز فردی بود که در مراحل مختلف زندگی، پیرو واقعی معصومین (ع) بود.

وی در پایان، عمل به وصایای شهدا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر کلمه وصیت نامه های شهدا، درس بزرگ زندگی است و نباید مادیات و علایق دنیوی باعث غفلت از خواندن و عمل کردن به وصیت شهدا شود.

گفتنی است، آئین رونمایی از روایت اول فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی در سالن حکیم نباتی سازمان منطقه آزاد ارس و با حضور مسئولین سازمان، مسئولین استان و شهرستان جلفا، خانواده شهید و اقشار مختلف مردم برگزار شد. در این آیین از خانواده شهید عبدالهی تجلیل شد.
شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این آئین ایستگاه نمادینی از قرارگاه حضرت زینب (س) و همچنین ایستگاه صلواتی به همت امور ایثارگران، آتش نشانی و امداد و نجات ارس برپا شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار