رودریگو دی آزردو سانتوس سفیر برزیل در تهران صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک تبریز و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سانتوس در ابتدا گفت: حجم مبادلات تجاری دو کشور به حدود 5/2 میلیارد دلار رسیده و از نظر سیاسی هم خط فکری نزدیک به هم و مشترک داریم؛ درچنین شرایطی می توان به تقویت روابط ورزشی دو کشور فکر کرد.
 
 
وی ادامه داد: من کمتر از یک سال است که به ایران آمده ام و در این مدت مدیران رده بالای 3 وزارتخانه ما برای عقد قراردادهای مختلف به ایران آمده اند. من تمایل دارم که تیم های مختلف ورزش اول دو کشور یعنی فوتبال، ارتباط بیشتری با هم داشته باشند. شما در فوتسال و فوتبال ساحلی به سطحی ممتاز رسیده اید.
سفیر برزیل در تهران سپس به دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال اشاره کرد: موضوع اصلی حضور من در فدراسیون، دعوت تیم ملی برزیل به ایران است. می دانم این کار بسیار سخت است؛ اما من رابطه ای بسیار خوب با فدراسیون فوتبال برزیل و دبیرکل فدراسیون کشورم دارم و امیدوارم در جلسه هفته آینده با مدیران فدراسیون فوتبال برزیل، بتوانم آنها را راضی کنم. البته پیدا کردن یک جای خالی در تقویم فشرده تیم ملی برزیل هم کاری دشوار است. دقیقا نمی دانم هزینه های این بازی چقدر است؛ اما امیدوارم شرکت ها و بانک های ایرانی بتوانند در کنار هم اسپانسر این بازی بزرگ شوند. البته قبل از بازی دو تیم ملی، باید یک تیم باشگاهی برزیل به ایران بیاید تا ایرادهای انجام بازی اصلی در جریان این بازی باشگاهی شناخته و مرتفع شود. سانتوس در پایان گفت: می دانم آبادان چه اتمسفری دارد و مردم آن چقدر به برزیل علاقه دارند. خیلی دوست دارم یک روز به آنجا بروم و یک بازی صنعت نفت را از نزدیک ببینم. در ادامه این جلسه مهدی تاج به صحبت پرداخت و گفت: من بسیار خوشحالم که شما را در اینجا می بینم و امیدوارم با وجود سفیر فوتبالدوستی مانند شما ارتباط تیم های فوتبال دو کشور بیشتر و بیشتر شود. دو کشور در فوتسال و فوتبال ساحلی مسابقات متعددی را برگزار کرده اند. اما در فوتبال تعداد این بازیها کم است. ما تمام تلاش خود را برای مذاکره با اسپانسر انجام می دهیم و فکر می کنم هستند شرکتهایی که برای این بازی حاضر به همکاری و شراکت باشند. برزیل خیلی راحت به فوتبالیستهای ما ویزا می دهد که لازم است برای این مورد از شما تشکر کنم. در پایان این جلسه هدایای فدراسیون فوتبال به رودریگو دی آزردو سانتوس داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار