دو خبر کوتاه از تراکتورسازان
تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل مشغول جذب بازیکنان مدنظر خودش است.
کد خبر: ۵۳۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 13 December 2017
 حضور محمد طیبی در تراکتورسازی منتفی شد
 
به گزارش تابناک تبریز، مسئولان تیم تراکتورسازی برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارند یک مدافع باتجربه به خدمت بگیرند. از این رو آنها مذاکراتی را با محمد طیبی کاپیتان سابق استقلال خوزستان و کنونی تیم القطر انجام دادند.


با اینکه مذاکرات میان تراکتورسازی و طیبی خوب پیش رفته بود و این بازیکن در آستانه عقد قرارداد با تیم تبریزی قرار داشت اما ناگهان همه چیز منتفی شد.


طیبی نیم فصل دیگر با القطر قرارداد دارد و گفته می شد مسئولان باشگاه قطری مشکلی با جدایی او ندارند اما پس از صحبتی که مدافع ایرانی با مسئولان باشگاهش داشت، آنها اعلام کردند به حضور طیبی نیاز دارند و رضایتنامه اش را صادر نمی کنند.


با توجه به اعلام نیاز باشگاه القطر به طیبی، حضور این بازیکن در تراکتورسازی منتفی شد و مسئولان تراکتورسازی باید به دنبال جذب مدافع دیگری باشند.
 
 انتقاد تند عنایتی به گل محمدی
 
در شرایطی که مشکی پوشان به شدت با مشکل کمبود بازیکن روبرو است، با تصمیم یحیی گل محمدی، رضا شربتی مدافع چپ پای این تیم سرباز شد تا فوتبالش را در نیم فصل دوم در تراکتورسازی دنبال کند.


رضا عنایتی که به شدت از شیوه جذب بازیکن توسط یحیی گل محمدی ناراحت است در این باره به خبرنگار ما گفت: واقعا جای تاسف دارد که مربی که دم از اخلاق و معرفت می زند، زیر پای بازیکن جوان ما نشست و او را هوایی کرد. آقای گل محمدی کاری که با بازیکن ما کردی دور از اخلاق و معرفت بود.


او ادامه داد: رضا شربتی دانشجو بود و معافیت تحصیلی داشت ولی این آقا آنقدر زیر پای او نشست تا او خودش را سرباز کرد تا به تراکتورسازی برود. این کارها بسیار زشت است و من واقعا متاسف هستم که ما در فوتبال با چنین رفتارهایی طرف هستیم.


سرمربی مشکی پوشان انتقادهایش از باشگاه تراکتورسازی را به این شکل ادامه می دهد: باید در این فوتبال را بست که این آقایان دم از اخلاق و معرفت می زنند. این اوج بی معرفتی است که با این روش بخواهید یک تیم را تقویت کنید. برای این آقا متاسفم که از هر روشی برای جذب بازیکن استفاده می کند.


وی افزود: ما در این شرایط بازیکن زیادی نداریم و با این حال زیر پای بازیکن ما نشستند و او را هوایی کردند. این کارها دور از مرام و معرفت است و این آقایان حتی اخلاق ورزشی هم نداشتند و با ناجوانمردی بازیکن ما را هوایی کردند.


او در مورد سیاست جذب بازیکن از سوی تراکتورسازی گفت: فقط ما نیستیم بلکه آنها زیر پای بازیکنان باشگاه های دیگر هم نشسته اند و با روش های ناجوانمردانه سعی می کنند بازیکنان جوان را هوایی کنند. مطمئن باشید بار کج به مقصد نمی رسد و یحیی گل محمدی نتیجه کارهای ناجوانمردانه اش را می بیند.


عنایتی در پایان گفت: در فوتبال یاد گرفته ام نتیجه را به هر قیمتی بدست نیاورم و این اصولی است که همیشه آن را رعایت کرده ام. جدایی شربتی ضربه بدی به ما زد ولی ناامید نیستیم و سعی می کنیم بهترین نتیجه را در لیگ برتر کسب کنیم./ورزش3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار