استاندار آذربایجان شرقی از تلاش جدی پیمانکاران خبر داد؛
استاندار آذربایجان شرقی برای دومین بار در طی دو هفته اخیر از پروژه بسیار مهم و حیاتی راه‌آهن تبریز- میانه بازدید کرد و در جریان روند عملیات اجرایی آن در مسیر بستان‌آباد تا تبریز قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 14 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، مجید خدابخش که نهم آذر ماه جاری از پروژه راه‌آهن تبریز- میانه در محور میانه تا بستان‌آباد بازدید کرده بود، این بار نیز از دومین محور این پروژه از بستان‌آباد تا تبریز بازدید کرد و از نزدیک روند پیشرفت عملیات اجرایی آن را زیر نظر گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، از تلاش جدی پیمانکاران برای اتمام باقی‌مانده عملیات عمرانی پروژه خبر داد و گفت: مدیریت استان نیز با تمام توان پیگیر تسریع در اجرای این پروژه است.

خدابخش با بیان اینکه پروژه راه‌آهن تبریز- میانه از پروژه‌های مهم و مطالبات اصلی مردم استان است، گفت: دو هفته قبل از مسیر میانه تا بستان‌آباد بازدید کردیم که خوشبختانه مراحل پایانی ریل‌گذاری آن در حال اجراست و ان‌شاءالله تا شش ماه آینده مسافرگیری در مسیر تهران تا بستان‌آباد انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نگرانی اصلی در مسیر 50 کیلومتری بستان‌آباد تا تبریز بود، افزود: خوشبختانه در سرتاسر این مسیر هم پیمانکاران تجهیز و مشغول اجرا هستند و اگر کار با همین سرعت پیش برود تا قبل از پایان سال 97 کل پروژه تا ائل‌گلی به بهره‌برداری می‌رسد.

خدابخش با بیان اینکه گلوگاه‌های اصلی پروژه از جمله تونل سه کیلومتری شیبلی آماده است، گفت: وظیفه ما پیگیری و نظارت است و براین اساس تصمیم دارم که هر ماه یک‌بار از این پروژه بازدید کرده و روند پیشرفت کار را به اطلاع مردم شریف استان برسانم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :