استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که از حضور سرمایه گذاران خارجی در استان حمایت و استقبال می‌کنیم، گفت: وظیفه‌ اصلی هر دستگاه اجرایی، تامین نیازهای اولیه سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی است.
کد خبر: ۵۳۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 17 December 2017
مجید خدابخش در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی، با بیان‌ این‌که برای پنج هزار نفر در این شهرک اشتغال‌زایی شده است، اظهار کرد: بی‌شک سرمایه‌گذاری پیش نیاز توسعه استان محسوب می‌شود و برای توسعه استان باید به این موضوع توجه کنیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت ۲۳ سرمایه گذار خارجی در شهرک سرمایه گذاری خارجی، تاکید کرد: ما از حضور سرمایه گذاران خارجی در استان حمایت و استقبال می‌کنیم و وظیفه اصلی هر دستگاه اجرایی، تامین نیازهای اولیه سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی است.
 
وی ادامه داد: با توجه به مشکل کمبود برق و گاز بسیاری از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک سلیمی و سرمایه گذاری خارجی، باید این موضوع هر چه سریع‌تر پیگیری و کمبود برق در این شهرک‌ها جبران شود.
 
خدابخش با تاکید به این‌که سازمان جمعیت هلال احمر اقدامات خود را جهت راه اندازی پایگاه امداد نجات در شهرک سرمایه گذاری خارجی آغاز کند، افزود: پایگاه امداد نجات باید در جاده و داخل شهرک مستقر شود تا خدمات خود را به موقع ارائه دهد.
 
 وی در ادامه بر تسریع عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر هم سطح جهت تسهیل رفت و آمد بین شهرک صنعتی بعثت و سرمایه‌گذاری خارجی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری‌های کلان در این شهرک‌ها انجام می‌شود و روزانه پنج هزار نفر در این مناطق تردد می‌کند، ضرورت دارد هر چه سریع‌تر این طرح  اجرایی شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار