مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی به صحبت‌های رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مبنی بر باطل بودن ثبت قرارداد بازیکنان تراکتورسازی که روز شنبه در این هیات حضور یافتند واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 17 December 2017
 عصر روز شنبه 6 بازیکن جدید تیم تراکتورسازی با حضور در هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت رساندند و این درحالی است که  هنوز زمان نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز نشده است. در پی این اتفاق، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگویی که با رسانه های مختلف داشت، ثبت قرارداد بازیکنان مذکور را فاقد اعتبار و باطل دانست.

 در همین راستا، محمدرضا تقیون، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با رد این موضوع اظهار داشت: به اعتقاد بنده تخلف خاصی صورت نگرفته است. ما بر اساس اینکه ساعت 24 روز 27 آذرماه محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات پایان می‌یابد فقط مشخصات این بازیکنان را در دفتر داخلی هیات به ثبت رساندیم و به هیچ عنوان قراردادیدر دفتر اندیکاتور نقل و انتقالات هیات فوتبال به ثبت نرسیده است.

 
وی تأکید کرد: ما هنوز شناسه فردی بازیکنان تراکتورسازی را در اختیار این باشگاه قرار نداده‌ایم و قرار است ساعت 24 روز 27 آذر شناسه فردی بازیکنان به نماینده باشگاه تحویل داده شود. پس از تحویل این شناسه، مسئولان باشگاه تراکتورسازی می توانند مجوز بازی بازیکنان جدیدشان را از سازمان لیگ دریافت کنند.

 مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان با رد صحبت‌های محمودزاده مبنی بر باطل بودن قرارداد بازیکنان توضیح داد: وقتی که مشخصات بازیکنان در فرم شناسه فردی ثبت نشده نشان دهنده این است که ما مرتکب تخلفی نشده‌ایم و تا این لحظه نیز شناسه فردی را به باشگاه تراکتورسازی تحویل نداده‌ایم. ان‌شاءالله بعد از ساعت 24 فردا شب با پر کردن فرم شناسه فردی بازیکنان، این فرم به نماینده باشگاه تحویل داده می‌شود.

 تقیون در پایان متذکر شد: قرارداد بین بازیکن و باشگاه منعقد می‌شود و فقط هیات فوتبال شناسه فردی بازیکنان را در دفتر اندیکاتور نقل و انتقالات ثبت می‌کند تا با ارسال آن به سازمان لیگ کارت بازی بازیکنان صادر شود. تا زمانی که این شناسه فردی در اختیار باشگاه قرار نگرفته و ثبت نشده است قرارداد بین طرفین اعتبار قانونی ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار