رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا:
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وعده‌ای که دولت برای اختصاص ۷۶۵میلیارد تومان به برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ داده بود، نهایتاً به «۱۰ میلیارد» رسیده‌است.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 17 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، محمدباقر بهشتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: مدتی پیش، مدیرکل محترم میرث‌فرهنگی در صحن شورا حاضر شد و وعده داد که قرار است ۷۶۵ میلیارد از طرف دولت به تبریز ۲۰۱۸ اختصاص یابد؛ همان زمان، تاکید کردم که چنین چیزی نشدنی‌است و روی اعتبارات دولتی نمی‌شود حساب باز کرد.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر، نامه‌ای از سوی نایب‌رئیس مجلس و استاندار محترم  برای پیگیری این وعده، به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال شده تا دست‌کم ۱۵۰ میلیارد تومان از آن وعده محقق شود، اما نهایتاً پس از کش‌وقوس‌های زیاد، فقط ۱۰ میلیارد تومان، آن هم از ردیف بودجه جاری میراث فرهنگی، به تبریز ۲۰۱۸ اختصاص یافته‌است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش‌تر تاکید کرده‌ام برای تقویت اعتبارات ۲۰۱۸، باید از طریق ردیف‌های قطعی و مشخصی که در اختیار دولت است، اقدام کرد.

بهشتی ادامه داد: از نمایندگان محترم مجلس انتظار می‌رود، با رایزنی‌ها و پیگیری‌های خود، پشتوانه‌های اجرایی و محتوایی تبریز ۲۰۱۸ را تقویت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :