مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درخواست جدایی از این باشگاه را داده که امروز پاسخ استعلام و درخواست او از سوی فدراسیون فوتبال صادر می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 02 January 2018

عیسی آل‌کثیر یکی از بازیکنان تیم نفت تهران است که خواهان جدایی از این باشگاه است اما هنوز وضعیت او برای ماندن یا رفتن از سوی سازمان لیگ مشخص نشده است.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد وضعیت این بازیکن به خبرنگار فارس گفت: هر بازیکنی که خواهان فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه است باید با سازمان لیگ مکاتبه انجام بدهد. ما هم درخواست کتبی او را بلافاصله به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم و در نهایت این کمیته است که اعلام می‌کند بازیکن می‌تواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند یا نه.

وی افزود: عیسی آل‌کثیر هم در نامه‌ای به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درخواست فسخ یکطرفه را داشته که ما در مورد این بازیکن نیز با کمیته تعیین وضعیت مکاتبه کرده‌ایم و قرار است امروز (سه‌شنبه) پاسخ استعلام فسخ یکطرفه آل‌کثیر به ما اعلام شود.خوشبختانه کمیته تعیین وضعیت بدون فوت وقت در همه این موارد همکاری لازم را انجام داده است. بنابراین امروز مشخص می‌شود که آل‌کثیر می‌تواند از باشگاه نفت جدا شود و قراردادش را یکطرفه فسخ کند یا خیر.

آل کثیر یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله تراکتورسازی است و در صورت فسخ قرارداد آل کثیر با نفت او را باید تراکتوری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار