تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز به ایستگاه رسانه ای آن رسید. بالاخره بعد از سالها مدیر اصلی ترین مرکز رسانه ای شهرداری تغییر یافت و با حکم شهردار سعید حاجی زاده بر این مسند تکیه زد.
کد خبر: ۵۴۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 09 January 2018

تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز به ایستگاه رسانه ای آن رسید. بالاخره بعد از سالها مدیر اصلی ترین مرکز رسانه ای شهرداری تغییر یافت و با حکم شهردار سعید حاجی زاده بر این مسند تکیه زد.


مساله اصلی در انتصاب حاجی زاده رسانه ای بودن اوست


متاسفانه در دستگاه های اجرایی بعضا شاهد استفاده از افرادی غیر کارشناس در زمینه رسانه برای اجرای ماموریت مهم رسانه ای شان هستیم.
بالتبع روابط عمومی یک سازمان پل ارتباطی آن سازمان با افکار عمومی است . انعکاس حرفه ای رویدادهای سازمان میتواند چشم انداز روشنی برای شهروندان از عملکرد سازمان ها داشته باشد.


انتصاب اقای حاجی زاده که خود در رسانه ها رشد کرده و به جایگاه نمایندگی مردم در شورای شهر نیز رسیده است هر دو حسن مطلوب را دارد.


او هم رسانه ای است و هم با ماموریت های کلان شهرداری آشناست . این ظرفیت به خوبی میتواند زمینه ساز تحولی در اراتباط گیری شهرداری با مردم باشد. و از این روی میتواند بستر لازم برای جلب اعتماد عمومی را نیز فراهم نماید.


متاسفانه نهاد شهرداری علیرغم خدمات ارزنده زیادی که دارد به دلیل عدم انعکاس مطلوب عملکرد خود گاها در مظان اتهام هایی قرار داشته است . امید است آقای حاجی زاده این خلا مهم را پر کند.

لازم به ذکر است که نباید از تلاش های بی دریغ دکتر میراعتماد عمادی در اعتلای این بخش از شهرداری تبریز چشم پوشی کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار