با پروفسور تا 1399؛
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در دفتر سرپرست باشگاه و با حضور مدیر تیم، قرارداد جدید خود به مدت دو سال را با پرسپولیس به امضاء رساند.
کد خبر: ۵۵۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 10 January 2018

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ ساعتی پیش همراه با افشین پیروانی در محل ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد و با حضور در دفتر حمیدرضا گرشاسبی، قرارداد دو ساله جدید خود با پرسپولیس را به امضاء رساند.

او به این ترتیب تا پایان فصل 99 – 98 هدایت قهرمان ایران را به عهده خواهد داشت.

 برانکو که با توجه به موفقیت‌های چند فصل اخیرش به همراه پرسپولیس علیرغم باقی ماندن نیم فصل از قراردادش با تمایل باشگاه برای تمدید مواجه شده بود، طی هفته‌های اخیر نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان داده بود اما این مساله را منوط به حسابرسی مطالبات خود طی این سال‌ها اعلام کرده بود.

 با این حال او که اکنون شانس زیادی برای کسب دومین قهرمانی خود با پرسپولیس در اختیار دارد و با تمدید آن به مدت دو فصل دیگر در کنار سرخپوشان خواهد بود و البته اینبار مصائب بزرگی همچون محرومیت از نقل و انتقالات را پیش رو دارد.

 برانکو در اواسط لیگ چهاردهم هدایت پرسپولیس بحران زده را بر عهده گرفت و توانست در دو سال و نیم اول حضور خود در ایران پرسپولیس را به عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم و نایب قهرمانی لیگ پانزدهم برساند و با این تیم حضور در جمع 4 تیم برتر قاره آسیا را نیز تجربه کرد.

 موفقیت های برانکو با پرسپولیس باعث شد تا این سرمربی موفق تبدیل به چهره ای محبوب برای قرمزها شود و عملیات تمدید قرارداد او در فاصله یک سال تا پایان قرارداد از سوی طاهری آغاز شد و بعد از چند جلسه، در نهایت گرشاسبی نفر اول کادرمدیریتی قرمزها موافقت و امضای برانکو برای تمدید قرارداد را کسب کرد تا به این ترتیب، برانکو تا سال 1399 در ایران و پرسپولیس ماندگار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار