ظهر امروز جمعی از مسئولان دست اندرکاران و هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۵۵۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 14 January 2018
 

حجت الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل هاشم در دیدار مسئولان و اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه افتخار تیم تراکتورسازی تبریز به هوادارن پرشورشان است، گفت: تیم قدرتمند تراکتورسازی جایگاه والایی در بین مردم آذربایجان دارد و هواداران این تیم فرهنگی و ورزشی نیز انسانهایی با غیرت، انقلابی، پرشور و شعور هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به  شعارهای حماسی هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه ‌ها گفت: حضور تعداد کثیری از جوانان ایرانی و آذربایجانی بعنوان طرفدار این تیم در ورزشگاه‌ها به حرکتی مهم تبدیل شده است که بازتاب آن را در خارج از مرزهای کشورمان و رسانه‌های خارجی مورد توجه قرار میگیرد.

وی توجه به ورزش، ورزشکاران و حامیان آنها را از منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: با تمام توان پشتیبان تیم محبوب تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم هستم و بعنوان یکی از طرفداران تراکتورسازی، برای کسب نتایج بهتر و عناوین قهرمانی این تیم را همراهی خواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اهتمام مسئولان به رفع مشکلات تیم تراکتورسازی و هواداران آن اظهار داشت: مسئولان استان در چارچوب وظایفی که دارند باید درکنار این تیم پرآوازه و هواداران پرشور آن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تقدیر از هواداران پر شور و شعور و فوتبال‌دوستان تیم محبوب تراکتورسازی گفت: برخی امیدوار بودند تا بعد از دیدار تراکتورسازی و استقلال تهران در هفته گذشته آشوبی بوجود آید، اما هواداران باشعور و فوتبالیست‌ها با هوشیاری و زمان شناسی توطئه دشمن را خاموش کردند.

امام جمعه تبریز خطاب به طرفداران تراکتورسازی تاکید کرد: مواظب باشید به هر شهری برای طرفداری از تیم تراکتورسازی می‌روید و یا تیمی به شهرمان می‌آید، ادب و احترام اسلامی رعایت شود و اگر کسی به شما بی‌احترامی کرد با ادبتان پاسخ آنها را بدهید .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم گفت: امروز نیاز اساسی کشور آرامش و وحدت بین آحاد ملت است و این مهم را هواداران با غیرت آذربایجانی بهتر از دیگران درک میکنند و در جهت دفاع از غیرت ملی و دینی، ادب و متانت آذربایجانی ها را در  شعارهای سکوهای تماشاگران متجلی میکنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار