رئیس پلیس‌راه آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان گفت: تاکنون به دنبال بارش برف هیچ‌ یک از جاده‌های آذربایجان شرقی مسدود نیست و تردد در تمامی محورهای ادامه دارد.
کد خبر: ۵۵۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 15 January 2018

 

سرهنگ جواد ناموران در گفت‌وگو با تسنیم  با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر از تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی شاهد بارش برف هستیم و تمامی جاده‌ها و بزرگراه‌ها کاملاً لغزنده است.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان شرقی افزود: بر اساس گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ایم بارش برف در محورهای اهر – تبریز، مرند و آزادراه تبریز – زنجان بارش برف سنگین است.

وی در ادامه از رانندگان خواست تا حتماً از زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، گفت: از سالم بودن خودروها، لاستیک خودروها، برف‌پاک‌کن و شیشه‌شور اطمینان حاصل کرده و فاصله طولی با خودروی مقابل را رعایت کنند تا خدای‌ناکرده در صورت لغزندگی شاهد برخورد نباشیم.

ناموران بابیان اینکه رانندگانی که در محورهای مواصلاتی استان در حال حرکت هستند حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از ترمزهای ناگهانی خودداری کنند، ابراز داشت: تا این لحظه هیچ‌یک از جاده‌های آذربایجان شرقی بر اثر بارش برف مسدود نشده است.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر این‌که طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی برای امروز بارش‌ها تا آخر وقت در استان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: خوشبختانه تا به این لحظه شاهد هیچ‌گونه حوادثی در جاده‌های آذربایجان شرقی شاهد نبودیم. امیدواریم رانندگان عزیز با رعایت توصیه‌های پلیس شاهد حوادثی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار