مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: قراردادی با کف 28 میلیارد تومان با ایرانسل امضا کردیم و در آینده نیز طرح‌های اقتصادی بزرگی با این مجموعه انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۵۵۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 15 January 2018

 

 

 مصطفی آجورلو در نشست مشترک اعضای تیم تراکتورسازی با مدیریت مجموعه ایرانسل در محل باشگاه اظهار داشت: اقتصاد در فوتبال نقش بسیار مهمی دارد و باشگاه تراکتورسازی پس از سال‌های سال قراردادی با کف 28 میلیارد تومان امضا کرده است. برای مثال چون پرسپولیس بالای جدول است رقم بالاتری با ایرانسل امضا کرده است و اگر شرایط بهتری در ادامه مسابقات داشته باشیم ما هم می‌توانیم رقم بالاتری دریافت کنیم.

وی افزود: امروز ما در باشگاهی هستیم که بودن در آن افتخار می‌کنیم. ما با ایرانسل قراردادی حداقلی به مبلغی که عنوان شد، امضا کردیم و می‌توانیم آن را نیز افزایش دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ایرانسل بازار بزرگی در کشور دارد و طرح‌های بزرگی در برنامه دارند که ما نیز وارد این بازار بزرگ اقتصادی شدیم. از زمانی که باشگاه بارسلونا را از نزدیک دیدم تا به امروز به فکر چنین کار اقتصادی بزرگی بودم و مقدمات آن را از زمان حضورم در تراکتورسازی فراهم کردم که امروز توانستیم به این مهم دست‌یابیم.

آجورلو تصریح کرد: با کمک اعضای تیم وارد این بازار بزرگ اقتصادی می‌شویم تا در کنار مجموعه قدرتمند ایرانسل بتوانیم فعالیت‌های بزرگی در اقتصاد ورزش و فوتبال انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: با کمک ایرانسل بخش زیادی از بدهی‌های سال‌های قبل را پرداخت کردیم و اخیراً نیز مبالغی به تیم اختصاص دادیم و در ادامه بیشتر از این، از طرح بزرگ اقتصادی برای این باشگاه هزینه خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار