رهبرانقلاب، امروز در دیدار شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی:
شرکت‌کنندگان در کنفرانس اتحادیه بین‌ المجالس با حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دیدار کردند.
کد خبر: ۵۵۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 16 January 2018

به گزارش تابناک تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین‌المجالس سازمان همکاری اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه 26 دی) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محورهای سخنان ایشان به شرح ذیل است:

موضوعات مهمی در دستور این اجلاس است اما از بعضی موضوعات غفلت شده است.

مسئله یمن و بحرین از مسائل مهمی است که جراحت‌های عمیق و وخیمی است و باید حل شود.

توصیه بنده به برادرانمان در دنیای اسلام این است که باید در مسائل اساسی دنیای اسلام صریح باشیم تا بتوانیم جریان‌سازی کنیم و روی افکار عمومی اثر بگذاریم.

نگذارید شما را نادیده بگیرند و با  توطئه سکوت مسائل اصلی و مهم دنیا اسلام نادیده گرفته شود. نباید اجازه داد که این امپراطوری خطرناک و سهمگین تبلیغات غرب که دست صهیونیستهاست این مسائل را نادیده بگیرد.

فلسطین یک مسئله مهم دنیای اسلام است که بطور کلی نادیده گرفته می‌شود.

من عقیده‌ام این است که این مجاهدت مقابل رژیم صهیونیستی به نتیجه خواهد رسید، کما اینکه امروز هم مقاومت پیشرفت کرده است.

شما ملاحظه کنید یک روز اینها شعار از نیل تا فرات میدادند، امروز دور خودشان دیوار می‌کشند که بتوانند خودشان را در آنجا حفظ کنند در سرزمین غصبی، صهیونیست‌ها.

فلسطین یک مجموعه است یک کشور و یک تاریخ است. فلسطین از نهر تا بحر است و قدس هم بلاشک پایتخت آن است.

این کار آمریکایی‌ها که امروز یک قدری با صراحت بیشتری نسبت به قدس این غلط زیادی را می‌کنند این به جایی نخواهد رسید و قادر نیستند این کار را به انجام برسانند.

دولت‌هایی که به آمریکا و صهیونیست‌ها کمک می‌کنند دارند خیانت می‌کنند؛ مثل کاری که سعودی‌ها می‌کنند. این کار قطعا خیانت به امت اسلامی و دنیای اسلام است.

مسئله اتحاد اسلامی مسئله مهمی است. ما آماده هستیم حتی با کسانی که در دنیای اسلام صریحاً با ما دشمنی کردند هم برادرانه برخورد کنیم.

دنیای اسلام با این جمعیت زیاد و این امکانات فراوان بلاشک می‌تواند با اتحادش، یک قدرت بزرگی در دنیا ایجاد کند و اثرگذار باشد.

 

من عقیده‌ام این است که این مجاهدت مقابل رژیم صهیونیستی به نتیجه خواهد رسید، کما اینکه امروز هم مقاومت پیشرفت کرده است.

شما ملاحظه کنید یک روز اینها شعار از نیل تا فرات میدادند، امروز دور خودشان دیوار میکشند که بتوانند خودشان را در آنجا حفظ کنند در سرزمین غصبی، صهیونیستها.

فلسطین یک مجموعه است یک کشور و یک تاریخ است. فلسطین از نهر_تا_بحر است و قدس هم بلاشک پایتخت آن است.

این کار آمریکایی‌ها که امروز یک قدری با صراحت بیشتری نسبت به قدس این غلط زیادی را میکنند این به جایی نخواهد رسید و قادر نیستند این کار را به انجام برسانند.

دولت‌هایی که به آمریکا و صهیونیست‌ها کمک میکنند دارند #خیانت میکنند؛ مثل کاری که سعودی‌ها میکنند. این کار قطعا خیانت به امت اسلامی و دنیای اسلام است

نگذاریم برای رژیم صهیونیستی حاشیه_امن درست شود

مسئله اتحاد_اسلامی مسئله مهمی است. ما آماده هستیم حتی با کسانی که در دنیای اسلام صریحاً با ما دشمنی کردند هم برادرانه برخورد کنیم.

دنیای اسلام با این جمعیت زیاد و این امکانات فراوان بلاشک میتواند با اتحادش، یک قدرت بزرگی در دنیا ایجاد کند و اثرگذار باشد.

این ستیزه‌گری‌ها در دنیای اسلام هم بایستی متوقف شود و نگذاریم برای رژیم صهیونیستی #حاشیه_امن درست شود.

دشمنان اسلام یکی از آرزوهایشان این است که در داخل دنیای اسلام اختلافات، جنگ و خونریزی وجود داشته باشد برای اینکه حاشیه‌ِی امنی برای صهیونیست‌ها درست بشود؛ مانع این بشویم. ۹۶/۱۰/۲۶

 

از نکات مهم برای کشورهای اسلامی تلاش برای پیشرفت_علمی است.

دنیای غرب با علم توانست به ثروت و قدرت دست پیدا کند اما چون #ایمان و ظرفیت نداشتند علمشان به ظلم و استکبار منتهی شد.

بایست دنیای اسلام تلاش کند جوانهایش را از لحاظ علمی پیش ببرد، این کار ممکن است. ما در اینجا این کار را انجام دادیم، ما از لحاظ رتبه‌ی علمی درجات خودمان را به مراتب بالا آوردیم.

ما از لحاظ رتبه علمی درجات خودمان را در دوران تحریم بالا آوردیم ودر مرز دانش قرار گرفتیم؛ در حالیکه در گذشته خیلی عقب بودیم. در پزشکی، در نانو، در سلولهای_بنیادی، در دانش #هسته‌ای و در بسیاری از دانشهای دیگر #جوانهای_ما توانستند رو بیایند، توانستند کار بکنند، توانستند کارهای بزرگی انجام بدهند.

این ستیزه‌گری‌ها در دنیای اسلام هم بایستی متوقف شود و نگذاریم برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن درست شود.

دشمنان اسلام یکی از آرزوهایشان این است که در داخل دنیای اسلام اختلافات، جنگ و خونریزی وجود داشته باشد برای اینکه حاشیه‌ِی امنی برای صهیونیست‌ها درست بشود؛ مانع این بشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار