پیش بازی پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز
به گزارش تابناک تبریز، پرسپولیس برانکو در این فصل مقابل تیم هایی که دفاعی بازی میکنند دچار مشکل شده است.
کد خبر: ۵۵۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 17 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، پرسپولیس با نتایج خوبی که این فصل نیز با برانکو گرفته است تک و تنها با 11 امتیاز اختلاف با تیم دوم در صدر جدول ایستاده و به ادعای برانکو میخواهند قبل از عید نوروز قهرمانی خود را مسجل کنند.

با اینکه پرسپولیس بازی خوبی را ارائه میدهد با همه این اوصاف نمی توان پرسپولیس را در این بازی از پیش برنده دانست. زیرا این تیم مقابل تیم هایی چون نفت تهران و پیکان که با شیوه دفاعی مقابل این تیم صف آرایی کردند نتیجه نگرفت.

گسترش فولاد نیز با اندیشه فیروز کریمی که مقابل پرسپولیس با شیوه دفاعی با تیم های خود ظاهر می شود و اکثرا نیز موفق بوده(نمونه اش بازی فصل گذشته صنعت نفت آبادان و پرسپولیس که برانکو را شکست داد).

 سرخپوشان در این مسابقه دو هافبک دفاعی خود یعنی کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند . در واقع برانکو در این بازی دو هافبک دفاعی ثابت تیمش را ندارد ولی بازگشت احمد نورالهی برایش یک موهبت محسوب می شود.

دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید اما در آن زمان فیروز کریمی به گسترش نیامده بود.

این دیدار از ساعت ساعت  ۱۵:۳۰در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت محمدرضا اکبریان – علیرضا ایلدروم – محمدجواد مداح – یاسر همرنگ – ناظر: حسن کامرانی فر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :