به گزارش تابناک تبریز، احسان پهلوان و ارسلان مطهری دو بازیکن تراکتورسازی بودند که در پیروزی هفته گذشته مقابل پدیده نقش بسزایی را ایفا نمودند.
کد خبر: ۵۶۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 05 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، احسان پهلوان و ارسلان مطهری دو بازیکن تراکتورسازی بودند که در پیروزی هفته گذشته مقابل پدیده نقش بسزایی را ایفا نمودند.

بعد از مدت ها شاهد برد تراکتورسازی تبریز بودیم . این تیم با درخشش بازیکنان و کادرفنی جدید خود روزهای روشنی را پیش روی هوادارن پرشور تبریزی ترسیم کردند.

خوب یاد داریم که پدیده گربه سیاه تراکتورسازی بود و در این فصل نیز چقدر تیم های پرسپولیس و استقلال را در مشهد اذیت کرد. اما ساغلام توانست با یک آنالیز درست پدیده را با سه گل در مشهد شکست دهد.

با تقدیر از عملکرد آلمیدا دروازه بان برزیلی تراکتورسازی؛ احسان پهلوان و ارسلان مطهری دوبازیکن شاخص تراکتور در بازی مقابل پدیده بودند؛ که بعد از مدت ها با یک بازی هدفمند سه امتیاز را از چنگ پدیده در آوردند.

پهلوان در مقابل پدیده ، دو گل حساس و زیبا برای تیمش به ثمر رساند . اولین گلش در دقیقه 82 و بر روی نفوذش در عمق دفاع پدیده به دست آمد . پهلوان پس از دریافت پاس ارسالی از مهدی پور ، با یک سر توپ دروازبان و دفاع پدیده را محو کرد و با ضربه فنی و آرام گل اول خود و دوم تیمش را به ثمر رساند . اما این پایان کار پهلوان نبود . این بازیکن در دقیقه 90 هم با نفوذ به دفاع از هم پاشیده پدیده ، دروازبان این تیم مشهدی را با دریبل عجیبی از پیش روی برداشت تا علاوه بر این که گل سوم تراکتور را به ثمر برساند ، در این بازی دبل هم کرده باشد .
ارسلان مطهری دیگر بازیکن تراکتورسازی بود که یک نیم فصل ناموفق را در پارس جنوبی جم سپری کرده بود ؛ با حضور در تراکتور علاوه بر گذراندن سربازی به دنبال احیا خود است. مطهری در بازی تیمش مقابل پدیده یکی از بازیکنان موثر تراکتورسازی در این بازی بود . وی با سرعت مثال زدنی و قدرت حمل توپش تحرک بسیاری را به خط حمله تراکتور بخشید و در چند صحنه برای هم تیمی های خود موقعیت گل ساخت و آن ها با بی دقتی از دست دادند . مطهری در دقیقه 88 بازی یک شوت سر ضرب و دیدنی هم به سمت دروازه جلالی راد شلیک کرد که با واکنش این دروازبان ، ناکام ماند .

تیم منتخب هفته بیست و دوم به شرح زیر است:


دروازبان:ابراهیم عالما (سپاهان اصفهان)

مدافعان:


خالد شفیعی (ذوب آهن اصفهان)
شجاع خلیل زاده (پرسپولیس تهران)
محسن بنگر (نفت تهران)

هافبک ها:

محسن ربیع خواه (پرسپولیس تهران)
روزبه چشمی (استقلال تهران)
قاسم حدادی فر (ذوب آهن اصفهان)
احسان پهلوان (تراکتورسازی تبریز)
سید محمد حسینی (ذوب آهن اصفهان)

مهاجمان:

ارسلان مطهری (تراکتورسازی تبریز)
لوسیانو پریرا (صنعت نفت آبادان)

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :