پیش بازی دربی تبریز
هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر ؛ فرداچهارشنبه با دربی تبریز آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 06 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، از سری رقابت های لیگ برتر خلیج فارس و در هفته بیست و سوم تیم های تراکتورسازی  و گسترش فولاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته بیست و سوم  لیگ برتر خلیج فارس
تراکتورسازی- گسترش فولاد
چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 14:15
تبریز - ورزشگاه یادگار امام (ره)

 

پیش بازی

 تراکتورسازی تبریز با تغییرات مثبتی که در کادرفنی و به تبع آن در نحوه بازی این تیم پدید آمده است، این امید را در بین هواداران پرشور خود ایجاد کرده که به نتایج این تیم چه در بازی های باقی مانده لیگ و چه در بازی های لیگ قهرمانان آسیا که نتایج خوبی بگیرد.

 با آمدن ساغلام به تراکتور و ایجاد شوک مثبت و همچنین ایجاد روحیه خودباوری بین بازیکنان دست به دست هم داده که بار دیگر تراکتور مانند گذشته به تیمی خطرناک تبدیل شود.

این بازی که در هفته جاری تحت الشعاع حکم کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری این بازی در استان دیگر قرار گرفته بود با رایزنی های مدیران ورزشی استان، این حکم تعلیق شد و این بازی که به نوعی بدرقه تراکتور برای شروع بازی های آسیایی محسوب میشود؛ در تبریز و با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

تراکتورسازان در هفته پیش مقابل تیم پدیده این شهر به برتری قاطع سه بر صفر رسیدند و با روحیه ای بالا به مصاف همشهری خود خواهند رفت.

گسترشی ها در هفته گذشته مقابل سیاه جامگان به تساوی بدون گل رسیده بودند.

تراکتورسازان در این بازی برای حفظ رتبه دهمی خود تلاش می کند اما گسترش فولاد تبریز به دنبال رتبه ششمی استقلال است. شاگردان فیروز کریمی اگر در این بازی پیروز شوند یک پله صعود خواهند کرد و به طور موقت جانشین استقلال خواهند شد. این اولین دربی است که ساغلام سرمربی جدید تراکتورسازی تجربه می کند. سربازان ذوب آهن مثل احسان پهلوان و مهدی‌زاده در تراکتورسازی جا افتاده‌اند و برگ برنده قرمزپوشان می‌توانند این بازیکنان با انگیزه باشند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :