سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی در جایگاهی قرار دارد که جایگاه یک تیم بزرگ نیست و کسی از این موضوع خوشحالی نمی‌کند.
کد خبر: ۵۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 06 February 2018
ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی - گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: فردا یک مسابقه سخت داریم. بازی فردا برای ما به مانند یک فینال است. اگر در بازی فردا پیروز شویم جایگاه‌مان در جدول جابه‌جا می‌شود و باید در این بازی پیروز شویم تا خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم و این سعی را داشته باشیم که در بازی‌های بعدی کم کم خودمان را به رده‌های بالاتر برسانیم. باید در بازی‌های آتی نهایت استفاده را از فرصت‌ها داشته باشیم. همچنین در بازی فردا که قرار است که مقابل گسترش فولاد برای اولین بار با طرفداران‌مان ملاقات کنیم باید طوری بازی کنیم که اعتماد هواداران‌مان کم نشود و مانند دو بازی گذشته سعی کنیم که اعتماد آنها را بالاتر ببریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که بازی‌های قبلی برای ما خوب تمام شده است. نتیجه بازی با پدیده خیلی خوب بود، اما بیشتر از نتیجه‌ای که کسب شد نوع بازی تیمم مرا بسیار خوشحال کرد. فردا همان‌طور که گفتم قرار است برای اولین بار با هواداران ملاقات داشته باشیم. ان‌شاءالله این بازی در یک استادیوم پر از جمعیت و پر از طرفداران پرشور و پرهیجان انجام شود و با یک برد شیرین روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

ساغلام افزود: از انتظار هوادارانمان در دیدار با 2 تیم مشهدی اطلاع دارم و امیدوارم فردا برابر تماشاگران تیم به نتیجه مطلوب دست یافته و آنها را شاد کنیم و با یک برد شیرین روند روبه رشدمان را ادامه بدهیم.

وی گفت: بازی فینال‌گونه فردا برای ما یک تعبیر دیگری هم دارد، چون روز دوشنبه در لیگ قهرمانان باشگاه‌های  آسیا یک جنگ تمام عیار برای ما شروع خواهد شد و نتیجه دیدار فردا برای ما خیلی مهم خواهد بود.

وی تصریح کرد: با بازیکنان تیمم بعد از دیدار با پدیده خیلی صحبت کردم و ما سال‌هاست که در فوتبال هستیم، در بازی‌هایی که خوب بازی کردیم، معمولاً بازی بعدی بسیار مشکل خواهد بود و در حال حاضر جایگاهی که ما داریم هیچ‌کس را خوشحال نمی‌کند و ما باید در بسیاری از بازی‌ها پیروز شویم تا هوادارانمان خوشحال شوند و برای دیدار فردا هم هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای نداریم‌.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان داشت: به بازیکنان تیمم بسیار اعتقاد دارم و می‌دانم که به خوبی در دیدار فردا قرار است بازی کنند، ایران‌پوریان هم مصدوم بود، اما قرار است، بتواند در دیدار فردا بازی کند.

ساغلام تصریح کرد: متوجه این موضوع هم هستیم که گسترش‌فولاد باتوجه به جدول لیگ برتر تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که با سرمربی جدید تیم نتایج بسیار خوبی گرفته است، اما ان‌شاءالله قرار است ما همانند دیدارهای گذشته سربلند از این میدان بیرون بیاییم.

ساغلام ادامه داد: من در اولین دوره مربیگری‌ام که در تیم ترکیه‌ای حضور داشتم، با حامد کاویانپور بودیم که متاسفانه برای ایشان مصدومیتی پیش آمد که نتوانست زیاد در کنار ما باشد، ما برای دیدن رسول خطیبی هم به اصفهان رفتیم که بنا به علتی این هم مسیر نشد. 

وی گفت: فوتبال ایران نسبت به گذشته خود خیلی فرق کرده است، ایران توانسته است به جام‌جهانی صعود کند و ما هم 2 بازی اخیرمان را در یک استادیوم بسیار زیبا در مقابل هواداران پرشور مشهدی بازی کردیم و این موضوع نشان‌دهنده این است که مردم ایران به فوتبال علاقه زیادی دارند، پیشرفت و علاقه به فوتبال در ایران باعث شد من با وجود داشتن چندین پیشنهاد، مسوولیت تیم تراکتورسازی را قبول کنم و در دیدار فردا با حضور پرشور هواداران ضمن کسب نتیجه خوب و هوادار پسند، نشان می‌دهیم که فوتبال در ایران تماشاگر زیاد دارد.

ساغلام اظهار داشت: یک موضوعی در فوتبال است که اگر می‌خواهیم در یک فوتبالی محبوب باشیم، این است که باید بتوانیم تماشاگران را خوشحال کنیم و من قبل از اینکه به تبریز بیاییم، می‌دانستم که  هواداران قطعا از ما خواسته‌های زیادی دارند، از این رو تیم ما باید به سطح‌ بالاتریی برسد و خواسته تمام طرفداران این است که برابر حریفان خود به پیروزی دست یابیم همچنین باید عنوان کنم  2 بازیکن جدید خارجی ما با تیم تمرین می‌کنند و سعی داریم از 2 بازیکن خارجی در دیدار فردا استفاده کنیم‌.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: ‌ در دیدار با مشکی‌پوشان آلمیدا از دروازه توانست یک موقعیت خطرناک به وجود آورد و به همه بازیکنان تیمم گفتم که باید در دیدارها همه بازیکنان به خوبی با یکدیگر ‌ هماهنگی بیشتری داشته باشند و برای صاحب شدن توپ باید حرکت بهتری داشته باشیم.

وی گفت: ما دوست داشتیم مقابل تیم‌های عربستانی در تبریز بازی کنیم اما آخرین وضعیت این است که قرار شده در مسقط عمان بازی کنیم و ‌برای دیدارهای آسیایی 2 روز زودتر به محل برگزاری بازی برویم تا از زمین بازی هم آشنایی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :