رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در واحد شبستر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه­های شهرستان شبستر بر حفظ روحیه و تفکر انقلابی تاکید کرده و گفت: دشمن با 8 سال جنگ نتوانست کاری بکند ولی امروز مصمم است نظام را از درون خالی کند و اگر همین روحیه انقلابی را از ما بگیرند کافی است.
کد خبر: ۵۶۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 07 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، دکتر عزیز جوان­پور در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دانشگاه­های شبستر که در سالن آمفی­تئاتر علامه جعفری واحد شبستر برگزار شد قدرت ملت ایران را در ایستادگی دانست و گفت: «ما با مذاکره مشکل نداریم ولی مذاکره یک طرفه مورد قبول نیست و مذاکره با سازش و ذلت تفاوت دارد»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جریان نفوذ گفت: «جریان نفوذ را باید جدی بگیریم. دشمن با 8 سال جنگ نتوانست کاری بکند ولی امروز مصمم است نظام را از درون خالی کند و اگر همین روحیه انقلابی را از ما بگیرند برای این کار کافی است.»

جوانپور با توجه به ترس برخی افراد از تحریم ادامه داد: «از اول انقلاب کی تحریم نبودیم؟ دشمن تا ما را به تسلیم وادار نکند دست بردار نیست و محدودیت­ها یکی پس از دیگری خواهد آمد. البته بحران­های اقتصادی در همه کشورها می­تواند وجود داشته باشد ولی نمی­توانیم به بهانه رکود اقتصادی ارزش­ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دست بدهیم»

وی با اشاره به افزایش توان موشکی و رزمی ایران گفت: «امروز دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی بیشتر شده چون قدرتمان زیادتر شده است»

جوان پور در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: «انقلاب اسلامی فقط تغییر نظام حکومت نبود و نظام جمهوري اسلامي تنها يكي از نتايج و ثمرات انقلاب اسلامي است. اهداف و اصول و ارزش­ها و وصیت­هاي امام خميني (ره) را بايد دوباره خواند و افتخار اين انقلاب در پيروي از منويات ايشان است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار