کد خبر: ۵۶۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 07 February 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری های ورزشی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: گر تیم‌های پایین تر از ما امتیاز از دست بدهند کاملا جدا می‌شویم.

ارطغرول ساغلام پس از پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما دیروز هم در کنفرانس مطبوعاتی پافشاری داشتیم که به سه امتیاز این دیدار خیلی زیاد احتیاج داریم. از دیدگاه‌های زیادی این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند.و اگر تیم‌های پایین تر از ما امتیاز از دست بدهند کاملا جدا می‌شویم.

وی افزود: این مسئله روی هواداران فشار می‌آورد. البته هنوز چیزی قطعی نشده اما الان می‌توان بهتر به سمت بالا نگاه کرد. اینکه اعتماد به نفس تیم باز گردد خیلی خوب است. از یک طرف دیگر ما روز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم. این سه امتیاز از لحاظ روحی و انرژی برای حضور بهتر در آن مسابقه به ما کمک می‌کند. امروز از اول تا آخر بازی سعی کردیم فوتبال خوبی بازی کنیم. سعی کردیم به صورت سازماندهی شده به سمت دروازه حریف حرکت کنیم. برای این کار باید صاحب توپ بود. احساس می‌کنم بیشتر از 80 درصد مالکیت توپ دست ما بود. این برای ما خوب است اما تیمی که انقدر توپ دارد باید موقعیت بیشتری داشته باشد.
سرمربی تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: به جز ضربه سردقایق پایانی و گل گسترش فولاد دیگر سمت دروازه ما نیامد. در نیمه اول هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. در کل بازی صبورانه انجام دادیم. نباید عجله کنیم و با یک فوتبال درست امروز نتیجه لازم را گرفتیم. به تمامی بازیکنان تبریک می‌گویم. از هواداران تشکر می‌کنم. خیلی راحت می‌توانم بگویم از این به بعد بازی‌های بهتری ارائه خواهیم داد. فعلا لیگ را یک گوشه قرار می‌دهیم. روز دوشنبه برای ما یک جنگ و مسابقه جدید شروع می‌شود. شروع در این تورنمنت هم خیلی برای ما مهم است. انشاءالله روز دوشنبه بازی که لایق آن هستیم را به نمایش بگذاریم.


سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد:‌ بازیکنان دوست دارند درست کار کنند. وقتی به جدول نگاه می‌کنیم می‌بینیم حریف از ما بهتر کار کرده و این یعنی آنها از ما بازیکنان بهتری دارند اما وقتی بازی امروز را می‌بینید متوجه می‌شوید شرایط متفاوت است. این نشان می‌دهد در ذات ما انجام چنین بازی هست اما ما نتوانستیم از این مسئله بهره ببریم. سعی می‌کنم به بازیکنان می‌گویم چطور می‌توان برخی کارها را بهتر انجام دهند. خوش شانس هستم که تیمی داریم که می‌توانند حرف من را اجرا کنند. اینکه من حرفی بزنم و عملی نشود سودی نخواهد داشت. بازیکنان می‌بینند همه چیز خوب پیش می‌رود و ما باید جنگندگی بهتری از خودمان نشان دهیم.

 

ساغلام درباره رفع مشکلات این تیم در خط دفاع و باقی ماندن مشکلات در خط حمله گفت:‌ با شما هم‌فکر هستم. باز هم می‌گویم تیمی که این قدر صاحب توپ است، باید موقعیت‌های زیادی بسازد. فکر می‌کنم شما باید به من حق بدهید که ایجاد تغییر در عقاید بازیکنانی که سال‌های سال با یک عقیده خاص فوتبال بازی می‌کنند، دشوار است. حتی تیم‌هایی که بازیکنان خیلی خوب دارند، برای خروج از این شرایط، نیاز به زمان بیشتری دارند. این که من بتوانم در سه هفته همه چیز را به شرایط آرمانی تبدیل کنم دشوار است. من هم چنین انسانی نیستم که بتوانم در مدت زمان کوتاه کارهای بزرگ انجام دهم. برای این کار نیاز به زمان داریم. وقتی جدول لیگ را نگاه می‌کردیم، حریف امروز ما از نظر جدولی در وضعیت مناسبی بود اما وقتی بازی را نگاه می‌کنیم، همه چیز متفاوت است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز افزود: این نشان می‌دهد که در تیم ما بازیکنان خوبی وجود دارند که نتوانستند تمام ارزش‌های خود را نشان دهند. سعی می‌کنم با استفاده از تجربه و علم خودم به آنها نشان دهم که توانایی زیادی دارند. خیلی خوشحالم تیمی دارم که بازیکنانم به راحتی صحبت‌های من را متوجه می‌شوند و آن را اجرا می‌کنند و این را می‌دانم که قرار است در روزهای آینده بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.

او گفت: با اطلاعاتی که قبلا کسب کرده بودم، گسترش فولاد را بهتر از این می‌دانستم. من اطلاعات زیادی از لیگ ایران ندارم. از کاظم محمودی و علیرضا پژمان درباره تیم‌ها می‌پرسم. ما در تمرینات شوت‌های خوبی می‌زنیم ولی امروز نتوانستیم خوب شوت بزنیم.

ساغلام درباره مصدومیت محمد ابراهیمی گفت: پزشکان تیم باید درباره او نظر بدهند تا بدانیم که می‌توانیم از او در بازی روز دوشنبه استفاده کنیم یا نه.


وی یاد‌آور شد: در بازی با مشکی پوشان فرصت زیادی نداشتیم و فقط چند جلسه با تیم تمرین کردیم. در آن مسابقه خوب نبودیم. همه فکر می‌کردند در آن بازی راحت برنده می‌شویم. در بازی هفته قبل مشکی پوشان مقابل گسترش فولاد هم توانست کار را با تساوی به پایان برساند. به نظر من آنها تیم بدی نیستند. در این چند هفته دیدم در لیگ ایران از لحاظ قدرت بین تیم‌های بالا و پائین جدول زیاد فرقی نیست. گاهی می‌بینیم قعر نشین صدرنشین لیگ را شکست داده است. در ادامه به مصاف پدیده رفتیم که شرایط بهتری داشتیم. به بازیکنان گفتم یک بازی خوب انجام دادیم و شرایط خوبی داشتیم. بدین ترتیب تیم ما می‌تواند خوب کار کند و نتیجه بگیرد. ما استاندارد خودمان را برای در هر هفته نشان دهیم و در ادامه بعد از هر هفته به سطح بهتری برسیم. امروز بازی بدی نکردیم. با صبر و بردباری تا آخر بازی کار کردیم و سعی کردیم از شانس‌مان بهره ببریم. در چنین مسابقاتی که یک بر صفر عقب هستیم و حمله می‌کنیم که گل مساوی را بزنیم خیلی مهم است. این باور را دارم که از این به بعد هم بهتر کار خواهیم کرد.
ساغلام در ادامه یادآور شد: در ورزشگاه امام رضا در یک چمن خوب بازی کردیم. آنجا یک ورزشگاه نو و جدید بود. هفته قبل در این ورزشگاه تمرین کردیم و الان وضعیت چمن نسبت به هفته قبل بهتر است.

ساغلام در مورد دو بازیکن خارجی جدید تراکتورسازی، گفت: هر دو بازیکن قوی هستند. اینکه در میانه فصل بخواهیم یک بازیکن بسیار خوب بیاوریم مشکل خواهد بود.
وی در پایان عنوان کرد:‌ امروز انتظار حضور هوادار بیشتری داشتم. بازی در وسط هفته و ساعت کاری نتیجه معکوس داد. امیدوارم در بازی بعدی هواداران این مسئله را جبران کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :