تیم شهرداری تبریز با شکست کاله مازندران در دیدار دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال گام مهمی برای حضور در جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی برداشت.
کد خبر: ۵۶۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 07 February 2018

دور رفت مرحله نخست پلی آف سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ورامین و تبریز پیگیری می شود.

تیم های شهرداری تبریز و کاله مازندران از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان عادل بناکار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا گام مهمی برای حضور در چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی برداشته باشند.

کاله مازندران در ست دوم 25 بر 22 مقابل میزبان خود به پیروزی رسید، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 18 مغلوب شهرداری تبریز شد تا تنها امیدش کسب پیروزی در آمل برای جبران این نتیجه باشد.

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه 125 دقیقه ای بودند. همچنین حمید حق بین و علی یاوری به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران بر این دیدار که یک هزار و 500 تماشاگر داشت، نظارت داشتند.

آرش کشاورزی، حسام بخششی، میکائیل تاجر، حمزه زرینی، مصطفی شریفات و امیر حسینی ترکیب شروع کننده تیم شهرداری تبریز در این مسابقه بودند. در آنسوی میدان نیز بهروز عطایی از امیرحسین اسفندیار، شاهین مظلوم، رضا صفایی، اسماعیل مسافر، جواد کریمی و ولی علیپور در ابتدای این مسابقه در تیم کاله مازندران استفاده کرد.

قبل از این دیدار، تیم های خاتم اردکان و بانک سرمایه موفق به شکست سایپا تهران و هاوش گنبد شدند تا 50 درصد مسیر صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سال 96 را طی کرده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :