دوشنبه در عمان
به گزارش تابناک تبریز، لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه برای نمایندگان ایران آغاز میشود. ماراتنی که تراکتورسازی تبریز در یکی از سخت ترین گروههای آن حضور دارد.
کد خبر: ۵۶۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 10 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه برای نمایندگان ایران آغاز میشود. ماراتنی که تراکتورسازی تبریز در یکی از سخت ترین گروههای آن حضور دارد.

تراکتورآسیایی

تراکتورسازی که در 4 دوره حضور قبلی خود یک بار توانست تا مرحله یک هشتم نهایی صهود کند این بار امیدوار است تا با هدایت ساغلام ترکیه ای از گروه خود صعود کند.

تراکتورسازان که با آمدن ساغلام توانسته اند از سه دیدار خود 7 امتیاز کسب کنند، یکی از گزینه های صعود از این گروه هستند.

تراکتورسازان در این دیدار به درخشش کیانی، ایران پوریان، ابراهیمی، پهلوان و اسماعیلی فر بسیار امیدوار هستند و آلمیدا دروازه بان برزیلی تراکتور با کلین شیت میتواند محبوبیت خود را در میان هواداران بیش از پیش افزایش دهد.

تراکتورآسیایی
 

الاهلی عربستان که از بازیکنان خوبی بهره میگیرد و حتی در دوره گذشته این رقابها در مرحله یک هشتم نهایی حریف سرسختی مقابل پرسپولیس نشان داد و به راحتی تسلیم نشد.

الاهلی در لیگ عربستان با 41 امتیا از 20 بازی خودو فاصله دو امتیازی از الهلال در رتبه دوم قرار دارد.روبروف اکراینی هدایت این تیم را به عهده داغرد.

چهار بازیکن خارجی الاهلی را در دور گروهی این رقابت ها مارک میلیگان، کلادیمیر دسوزا، مؤمن زکریا و یوانیس فتفاتزیدیس تشکیل می دهند و خبری از عمرالسوما در این فهرست نیست. این مهاجم سوریه ای که مدت هاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، علی رغم این غیبت طولانی هنوز آقای گل لیگ عربستان است.

تیم تراکتورسازی تبریز با الاهلی عربستان 2 بار سابقه بازی مقابل هم دارند که در تبریز ‌بازی 2 تیم با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافته بود، اما در بازی برگشت در عربستان تراکتورسازی با 2 گل مغلوب تیم الاهلی این کشور شده بود.

تیم تراکتورسازی در گروه اول این مسابقات با تیم‌های الاهلی عربستان، الغرافه قطر و الجزیزه امارات همگروه است.

این دیدار روز دوشنبه 23 بهمن از ساعت 19 به وقت تهران در عمان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار