کد خبر: ۵۶۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 12 February 2018
 

رییس مجلس با تاکید بر اینکه احزاب و رسانه‌ها دستاورد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دستاویز کشمکش‌های سیاسی قرار ندهند، گفت: باید از بگومگوهای مالیخولیایی و آزاردهنده دور شویم و از این واقعه ارزشمند استفاده عملیاتی کنیم.

 

به گزارش تابناک تبریز ، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه امروز مجلس با تشکر از ملت بزرگ ایران که روز گذشته با حضور خویش حرکتی عظیم، پرصلابت و استثنایی را رقم زدند، گفت: ملت بزرگوار، متمدن و ریشه‌دار ما به یکباره دشمنان را غافلگیر کرد و اصالت انقلاب خود را به رخ آنها کشید. لذا این سرمایه بزرگی برای صیانت از امنیت و شتاب در آبادانی کشور است و صیانت از این سرمایه بزرگ ضروری است.

اهم اظهارات رئیس مجلس را بخوانید؛

*از همه صاحب‌نظران سیاسی، احزاب و رسانه‌ها خواهش می‌کنیم این دستاورد ملی را دستاویز کشمکش‌های سیاسی قرار ندهند چرا که این حرکت نشان از وحدت بود لذا این سرمایه را با امکانات خود صرف وفاق کنید که برای توسعه کشور در جهت حل مشکلات امروز ضروری است.

*حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستوراتی را به مسوولان کشور صادر کرده است، از آنجا که دشمنان ملت استراتژی یاس را دنبال می‌کنند باید از همت عالی در جهت وفاق بهره گرفت. بگومگوهای مالیخولیایی روان عمومی جامعه را آزرده می‌کند لذا باید از این واقعه ارزشمند استفاده عملیاتی کرد.

*مسئولان باید وقت خود را صرف حل مشکلات اقتصادی کشور کنند، مسئولان باید از امور فرعی گذشته و از فرصت‌ها برای خدمت صادقانه بهره بگیرند و استراتژی درست در این شرایط گذشت از امور جانبی و نگاه مساله‌محور به مسائل است که باید همه قوا در این جهت فعالانه مشارکت کنند و قطعا واگذاری امور به آینده باعث غفلت از پیام حرکت مردم می‌شود.

* مسئولان باید برنامه زمان‌بندی شده برای حل مسائل را داشته باشند و کمیسیون‌ها در هنگام بررسی بودجه نیز باید به حل مشکلات اصلی با نگاه عمیق‌تر توجه کنند.

*(خطاب به آمریکایی‌ها): آنها باید حضور فراگیر ملت ایران را درک کرده چراکه ملت پاسخ روشنی به رفتار سبک آنها داده است و آمریکایی ها بی آبروتر از آن هستند که بخواهند برای ملت ایران غمگساری شیادانه کنند و ما اگر اختلافی داریم در خانواده بزرگ و پرظرفیت ایران آن را حل خواهیم کرد.خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار