معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: سارقان زرگری مارالان که هفته گذشته با حفر تونل چند متری از راه تونل وارد زرگری شده و دست به سرقت زده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 14 February 2018
 

به گزارش تابناک تبریز از پایگاه خبری پلیس، علی اسمعیل‌‌پور  اظهار کرد: سارقان زرگری در مارالان که هفته  گذشته با حفر تونل چند متری زیر مغزه، از راه تونل وارد زرگری شده و طلاها را ب سرقت برده بودند، توسط آگاهی استان دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: سه سارق اخیرا با حفر تونل در زیر مغازه خود را به داخل این زرگری در مارالان رسانده و توانسته بودند 10 کیلوگرم طلا را به سرقت ببرند.

وی در ادامه تصریح کرد: با تلاش پلیس آگاهی و شگردهای لازم هر سه سارق دستگیر شده و اموال مسروقه به مالباخته عودت داده شد وسارقان نیز با تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: توصیه ما بارها به کسبه به خصوص زرگری‌ها این بوده است که اگر به اجبار اموال و اشیاء قیمتی خود را در مغازه نگه می‌دارند ضمن تجهیز مغازه به درب‌های ضدسرقت، دیوارها،کف و بام مغازه را با بتن مستحکم کنند تا این‌گونه اتفاق‌ها رخ ندهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :