جام قهرمانی لیگ برتر تیم بسکتبال شهرداری تبریز توسط کاپیتان این تیم به حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم اهدا شد.
کد خبر: ۵۶۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 14 February 2018

 

 

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار اعضای تیم ، کادر فنی و مدیران تیم بسکتبال شهرداری تبریز با بیان اینکه این قهرمانی ارزشمند برای اولین بار در تاریخ ورزشی استان بوده است، گفت: این قهرمانی شایستگی ها و توانمندی های ورزشی آذربایجان شرقی را به تصویر کشید و افتخار دیگر به موفقیت های جامعه ورزشی افزود.

امام جمعه تبریز گفت: توجه به سلامت جسمانی از آموزه های دین اسلام است و ورزش زمانی ارزشمند است که تذهیب نفس هم با انجام آن همراه باشد.

وی با بیان اینکه دستیابی به مرام پهلوانی باید سرلوحه کار ورزشکاران باشد، گفت: ورزشکاران باید در کنار ورزش قهرمانی خود را به ویژگی های پهلوانی هم آراسته کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم منش و رفتار ورزشکاران یک کشور، بعد از قهرمانی را معرف فرهنگ و شخصیت آن ملت دانست و گفت: تیم های قهرمان مظهر توانایی های یک ملت هستند، اعتماد به نفس و عزت ملی را افزایش می دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مغرور نشدن، جوانمرد ماندن و برای مردم دل سوزاندن را از ویژگیهای اخلاقی لازم برای یک ورزشکار برشمرد و گفت: باید تلاش ورزشکاران حفظ و تقویت این روحیات باشد.

در این دیدار شهین باهر شهردار تبریز نیز با بیان اینکه یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم، حل بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه همچون اعتیاد است، گفت: توجه به ورزش های همگانی و تشویق جوانان به سوی ورزش رویکرد شهرداری تبریز در راستای ترویج و اشاعه این فرهنگ است.

شهردار تبریز با اشاره به جایگاه ورزش قهرمانی گفت: شهرداری تبریز با توجه ویژه به این موضوع در راستای تشویق جوانان و سلامت روحی و جسمی آنها و همچنین ایجاد شادابی و نشاط جامعه قدم برمیدارد.

در پایان این دیدار کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری تبریز جام قهرمانی این تیم در لیگ برتر کشور را به حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم اهدا کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :