نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مردم‌مان از برخی برخوردها در ادارات، دلگیر هستند؛ مسئولان باید افتخار کنند که در خدمت مردم هستند، نه این که با تکبر رفتار کنند.
کد خبر: ۵۶۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 15 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم در مراسم گرامیداشت حماسه ۲۹ بهمن و تجلیل از خانواده‌های شهدا که به همت شرکت واحد اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بصریت، وحدت و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب ، الگو و سرمشق‌مان باشد تا در مقابل، شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، به وظیفه خود عمل کنیم.

وی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم آذربایجان و تبریز، هر لحظه، پا در رکاب، گوش‌به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که مدارس و دانشگاهها در خصوص نشر افکار فرهنگ دفاع مقدس، وظایف حساسی دارند، افزود: امروز اگرچه در ظاهر، جنگ فیزیکی نداریم، اما همچنان محتاج این فرهنگ هستیم.

امام‌جمعه تبریز، کاروان راهیان نور را بهترین اقدام برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس خواند و گفت: این توفیق را داشته‌ام که از اولین دوره فعالیت این کاروان‌ها، هر سال حضور داشته و اثرات سازنده آن را در میان نسل جوان و خانواده‌ها مشاهده کرده‌ام.

وی تاکید کرد: احترام به والدین شهدا وظیفه ماست و نباید تکریم ایشان را از یاد ببریم؛ احترام به این عزیزان، احترام به فرهنگ دفاع مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: پیروی از شهدایی که خون خود را صرف اجرای برنامه‌های اسلام کردند، نیازمند دقت است و باید در عمل ثابت شود.

وی با تاکید بر این‌که در سازمان‌ها و ادارات باید با مردم برخورد حسنه صورت بگیرد، گفت: مردم ما همه چیز خود را صرف انقلاب کرده‌اند و اگر در ادارات، کاری از دست‌مان ساخته نیست، دست‌کم باید با مهربانی و خوش‌رویی با مردم رفتار کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: مردم‌مان از برخی برخوردها در ادارات، دلگیر هستند؛ مسئولان باید افتخار کنند که در خدمت مردم هستند، نه این که با تکبر رفتار کنند.

امام‌جمعه تبریز، از اقدامات شهرداری، شورای اسلامی شهر و شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، در اجرای برنامه‌های ویژه‌ دهه فجر قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
اينكه با مردم و با همديگر بايد مهربان بود جاي شكي نيست. اما بايد در ادارات هم كار مردم رَآه بيفتد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار