سرمربی تراکتورسازی پیش از دیدار با الغرافه قطر گفت:به الغرافه به عنوان رقیب خود احترام می گذاریم ولی سرمربی این تیم را خیلی خوب می شناسم که مربی خوبی است اما ما می خواهیم به ایران با ۳ امتیاز کامل برگردیم.
کد خبر: ۵۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 18 February 2018

به گزارش تابناک تبریزاز تراکتورکلاب ، ارطغرل ساغلام پیش از دیدار با الغرافه قطر در نشست خبری گفت: به الغرافه به عنوان رقیب خود احترام می گذاریم ولی سرمربی این تیم را خیلی خوب می شناسم که مربی خوبی است اما ما می خواهیم به ایران با ۳ امتیاز کامل برگردیم.

ارطغرول ساغلام در ابتدای نشست خبری پیش از بازی با الغرافه حادثه امروز هواپیمایی آسمان را تسلیت گفت و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کرد.

وی در ادامه در خصوص بازی با الغرافه افزود: فردا بازی دوم‌مان را انجام خواهیم داد. دوباره سعی خواهیم کرد بازی خوبی ارائه دهیم و با به دست آوردن امتیاز مناسب، اولین امتیازات خود را در جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ثبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به شناختش از مربی تیم حریف اشاره کرد و گفت: می‌دانیم که تیم رقیب از مربی بسیار خوب و فنی بهره می‌برد که دوست صمیمی بنده است. فردا بالطبع با یک سورپرایز روبرو خواهیم شد. وی در سال گذشته مربی عثمانلی اسپور بود و من نیز در تیم مالاتیا اسپور فعالیت می‌کردم و ما اولین بازی لیگ ترکیه را با هم برگزار کردیم، بازی که 3-1 به نفع ما تمام شد.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی مشابهی ارائه دهیم و به نظرم الغرافه در کنار مربی خوب تیم رقیب از بازیکنان خوبی هم برخوردار است و بازی فردا برای ما بازی سختی خواهد بود.

ساغلام در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: ما چند بازیکن مصدوم داریم. فرزاد حاتمی و امید عالیشاه بازیکنان آسیب دیده ما هستند که همراه تیم حضور ندارند و در بازی فردا غائب خواهند بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط تیمش تأکید کرد: ما در سه بازی آخر خود در لیگ برتر ایران نتایج خوبی گرفتیم و در دیدار مقابل الاهلی هم خوب بازی کردیم و به نظرم تیم ما بر روی ریل مناسب قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال تساوی خواهد بود یا پیروزی، گفت: ما برای برد به میدان خواهیم رفت و البته باید دقت لازم را داشته باشیم که همزمان با گلزنی گلی هم از سوی طارمی و اشنایدر دریافت نکنیم. در مجموع فردا به دنبال اجرای یک بازی خوب خواهیم بود و قصد داریم با نتیجه مناسب به ایران بازگردیم.

 

مهدی پور:شرایط تیم تراکتورسازی بسیار خوب است

 
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:شرایط تیم تراکتورسازی بسیار خوب است تمرینات خوبی را هفته پشت سر گذاشتیم.

مهدی مهدی‌پور در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه قطر در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر بعد بازی با الاهلی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی در تبریز داشتیم. الان هم با شرایط خوبی که داریم برای ارائه یک بازی خوب به قطر آمدیم تا نخستین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا را جبران کنیم.

وی افزود: الغرافه تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. ما برای رسیدن به نتیجه دلخواه و بهبود دادن وضعیت‌مان در جدول رده‌بندی گروه به اینجا آمدیم ما می خواهیم یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعد باشیم و برای قرار گرفتن در پله های بالایی جدول به سه امتیاز بازی نیاز داریم .

مهدی پور در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار قطری پیرامون حضور طارمی در ترکیب الغراقه گفت : مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان فعلی فوتبال ایران است و بازیکنان ما همه تلاش خودشان را برای مهار او و سایر بازیکنان الغرافه انجام می دهند امیدوارم طارمی در تیم جدیدش موفق باشد اما ما در مسابقه فردا با تمام وجود برای پیروزی و کسب سه امتیاز تلاش می کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار